Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goede kapper aan huis gezocht iemand ervaring ?

  4-1-2013 22:25:53
Zou zo graag een echt goede kapper willen voor mijn bruidskapsel . Hebben jullie nog tips

wendy
22-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 863


Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik4-1-2013 23:10:33

Hallo, ik weet niet van welke kanten je bent, maar Michel Sas uit Antwerpen is echt een aanrader! Je kan een kijkje nemen op zijn website. Heeft altijd voor tv-programma's gewerkt en is sinds enkele jaren zelfstandig begonnen. Nog veel succes bij je zoektocht!



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik5-1-2013 1:25:56

Hallo, ik raad je vooral Tinka Van Autgaerden (uit hoboken) aan! Ik heb een maand geleden mijn proef kapsel/make-up bij haar gehad en ze is subliem! Mijn beste vriendin is zelfs vorige week haar proef daar gaan doen en was ook zeer tevreden. Tinka is zeer goed van prijzen (vooral als je ziet wat anderen durven vragen), ze geeft je advies, zegt eerlijk haar mening en probeert verschillende dingen uit naar je goesting. Dit is haar website: http://www.123website.nl/i-Catcher/75456366
Ze komt ook aan huis op de grote dag!

Veel succes ermee
Grtjs


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...