Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer best vliegtickets boeken en bij wie?

  4-1-2013 13:45:31
Hallo bruidjes
Wij gaan in september een paar dagen op huwelijksreis naar Italië (vliegen op Rome)
Iemand ervaring met alleen vliegtickets boeken?
Wanneer doe ik dit best? Heb al gehoord zo vroeg mogelijk, is dit zo?
En via welke sites boeken jullie je tickets?

bedankt

Vanessa
31-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1080


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik4-1-2013 13:47:55

Ryanair! Veel mensen klagen dat ze daar niet mee durven vliegen omdat die zo goedkoop zijn. NET omdat die zo goedkoop zijn krijgen die vele controles! Wat wil zeggen dat zij WEL steeds in orde zijn. Ik heb al ong 15x gevlogen met Ryanair en nooit problemen ondervonden. Wij zijn zelfs onlangs naar Hongarije gevlogen voor 0,99 cent per vlucht! Dus als je nu al vluchten boekt voor sept zal je ze heel goedkoop krijgen.

Veel succes!



katrien
26-10-2013
 Meld misbruik4-1-2013 14:16:09

Wij vinden persoonlijk ryanair niet leuk. Je moet ervoor naarn Charleroi en je krijgt geen plaatsen toegewezen.
Wij boeken meestal via http://www.goedkopevliegtuigtickets.be. Deze site vergelijkt tarieven van verschillende maatschappijen. Daarna kijken we voor de zekerheid nog eens op de site van de maatschappij zelf om te kijken of de prijs daar misschien niet lager zit.
Ook connections bekijken we altijd.
Brussels airlines kan meevallen als je een promotie hebt.
Wij hebben onlangs onze tickets voor oktober geboekt. Omdat de reis naar Malta gaat, vliegmaatschappij daar gezocht, Airmalta, en was goedkoopste zo.
Dus gewoon goed uitkijken. Als je al weet waar je naartoe wil, is het al veel makkelijker.
Veel succes!



Flo
19-5-2013
 Meld misbruik4-1-2013 14:23:47

Hallo,

Wij hebben ook reeds meermaals met Ryanair gevlogen naar Italië, Sicilië, Spanje, Portugal en waren ook steeds tevreden. Wij hebben nog nooit een vlucht gehad die gecancelled werd of hebben zelfs nog geen 5minuten vertraging gehad. Nu ik snap wel de vrees van sommigen aangezien ze momenteel veel voorkomen in de actualiteit. Allessinds qua prijzen zijn ze heel sterk.

Lieve groetjes

Ps: zo vroeg mogelijk boeken is meestal het interessants (zowel qua prijs als qua zitplaatsen kiezen bij bepaalde maatschappijen).



Inge
20-7-2013
 Meld misbruik4-1-2013 17:24:03

Wij hebben vorige zomer van brussel naar rome gevlogen met brussels airlines voor 29€pp enkel.
Gewoon de sites regelmatig in het oog houden voor promoties. we hebben ze ook enkele maanden op voorhand geboekt.



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik4-1-2013 18:50:47

Met Ryan Air begin ik niet meer ... Je moet ervoor naar Charleroi en de luchthaven is met openbaar vervoer bijna onbereikbaar (en je auto er voor een week ofzo stallen kost een fortuin).

Bovendien mag je quasi geen bagage meenemen, of je betaalt ze bij en moet je op voorhand maar zien in te checken (ik heb geen internet op vakantie!) of je betaalt ook weer bij (ik dacht iets van een 40 euro per persoon).

Als je lang genoeg op voorhand (3 à 6 maanden) rondkijkt, vind je ook bij Brussels Airlines goedkopere vluchten, hoor! En dan mag je wel bagage meenemen. En er is een treinstation onder 't luchthavengebouw.

Je moet zelf afwegen wat voor jezelf doorweegt, maar voor onze gewone vakantie in juni ben ik nu al aan 't kijken naar vliegtickets. Ik kan kiezen tussen RA en BA, maar de ene vliegen van Charleroi naar Girona en de anderen van Brussel naar Barcelona. Voor mij beiden doenbaar, maar in Zaventem raak ik tenminste met openbaar vervoer. En moet ik mij niet druk maken over bagage of op voorhand moeten inchecken.
En de vlucht is uiteindelijk - als ik de bagage erbij reken bij RA - dezelfde prijs bij beiden.



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik4-1-2013 21:53:12

Alitalia heeft veel beenruimte ... en vertrekken vanaf Brussel!
in de zomer ermee naar het zuiden van Italië gevlogen; alles prima / in novembeer naar Rome: not so good... vertragingen / overboekingen / ... en dat terwijl wij al in januari hadden geboekt! vroeg boeken is vooral voor de prijs erg interessant - voor de rest doet het weinig af blijkbaar... nu, uiteindelijk, na lang klagen en zagen, hebben we wel onze beloofde vergoeding gekregen die uiteindelijk veel meer bedroeg dan hetgeen wij oorspronkelijk voor de tickets hadden betaald :-) dus we klagen er niet meer over!



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik8-1-2013 9:13:25

Ik heb zo al eens wat aan het rondneuzen geweest en idd met Ryanair lijkt het eerst heel goedkoop tot de boekingskosten en kosten voor bagage erbij komen. Dan is het duurder dan bvb met Alitalia + je moet vanaf Charlerloi vliegen. Ik had nu een vlucht gevonden vanuit Brussel 200 € voor ons beiden heen en terug. Is dit een goeie prijs denken jullie of kan dit goedkoper? Dit is momenteel echt wel het goedkoopste dat ik gevonden heb en ben toch wel even bezig geweest :-)
Aangezien ik nog nooit apart een vlucht geboekt heb, blijf ik altijd twijfelen of dit nu een goeie prijs is of niet want hangt blijkbaar heel erg van het moment af...



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik8-1-2013 20:34:35

lijkt me een heel goede prijs, wij hadden in januari tickets naar Rome geboekt via Alitalia voor in november ... en betaalden 260€ voor ons beide heen en terug...
1 tip; hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt...
nog 1 tip: hou AL je mails goed bij van je ticketaanvraag tot de tickets zelf - moest er onverhoopt toch iets mis gaan, dan heb je bewijzen!
en de laatste: geniet er lekker van :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums