Terug naar overzicht
Wellicht is in de tussentijd een opvulling door een Gospelformatie een idee:www.joygospel.nl
hallo tegen welk uur moeten jullie trouwen,
wij zouden graag om 15 u trouwen
Hallo Patricia,Wij trouwen ook enkel voor de wet. Omdat de ceremonie in het stadhuis maar kort is gaan we nadien naar mijn ouders voor nog een glaasje champagne. Daar gaan we dan ook nog een kleine speech houden om onze ouders te bedanken. Later gaan we dan ook op restaurant. Leen 22/06/07
Hey,ik weet niet of jullie in een grote stad wonen... Wij zijn in de late voormiddag voor de wet getrouwd. Daarna zijn we gaan brunchen maar we zaten dus met een groot 'gat' tussen de brunch en het avondfeest. Wij zijn foto's gaan nemen en onze gasten hebben zichzelf vermaakt in Gent centrum. Wij hadden er geen geld meer voor, maar we hebben gedacht aan een geleide wandeling met een apart thema, of aan varen met kleine bootjes...Groetjes,Lieve
Bij het schenken van een glaasje kan je karikaturist www.frankbervoets.com laten komen. Die tekent dan jullie gasten! Zo hebben zij en jullie achteraf een leuke herinnering.
lijkt me een heel goed idee en mag ik indiscreet zijn hoeveel zou dat kosten ?