Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zo kwaad!!

  3-1-2013 12:57:47
Awel ben het allemaal een beetje beu!!!
Denk er zelfs aan om alles af te blazen en gewoon met ons 2tje naar het gemeentehuis te gaan en te trouwen, en gewoon omdat ik gemoei kotsmoe ben van mijn ouders en men zus!!!
Eerst ging het erover dat ik zie dat ik niet wil dat er suitekleding gedragen moest worden, nu wil mijn zus dit wel en zou de enige zijn dus dit komt in mijn ogen gewoon belachelijk over!!! Dan ging het over den dj ze zei gewoon dat we hem moeten laten doen en dat willen ik en mijn toekomstige niet omdat we niet echt moderne muziek willen, omdat de meeste mensen rond de 40 zullen zijn en we goede muziek willen!!! Nu deed mijn vader er gistern ook moeilijk over en heb gewoon vlakaf gezegt van als jullie alles willen op jullie manier betaal er dan ook voor of blijf gewoon weg, want het is ons feest en ik wil mij dan amuzeren op mijn manier!!! Dan ging mijn moeder zich nog een moeien over onze taart zij wil ijstaart, want dat verteerd beter denk toch dat wij dit moeten beslissen!!!
Sorry voor men gezaag, maar moest het gewoon kwijt :-(

debbie
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1552


Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik3-1-2013 13:01:12

oei! dat klinkt niet zo goed! je hebt gelijk, het is jullie feest dus doe het zoals jullie willen! en als je zus persé suitekledij wil dragen, laat ze zichzelf dan maar belachelijk maken door uit de toon te vallen! Echt, doe het zoals jij het wil, je betaalt er tenslotte voor! laat het jouw dag niet verpesten, je ritsje sluiten en genieten! moeilijk, maar gewoon doen!



Jill
22-3-2013
 Meld misbruik3-1-2013 13:26:40

Oh, daar zou ik ook niet tegen kunnen! Laat u niet doen. Probeer er gewoon niet naar te luisteren. Jullie hebben er hard genoeg voor gewerkt!



Nathalie
27-9-2013
 Meld misbruik3-1-2013 14:31:16

Hey Debbie,

Ik heb beetje hetzelfde voor alleen is het vooral mijn zus. Ik heb haar vriendelijk bedankt voor haar werk maar dat ik dit eigenlijk niet gevraagd had (zij had een traiteur gecontacteerd en gezegd dat haar zus, ik dus, wel contact ging opnemen) Ze is wel heel kwaad geworden maar enfin ik trek het mij niet aan! Ze beseft niet goed wie er trouwt heb ik soms de indruk.

Probeer het je niet te hard aan te trekken, ik probeer dit ook! Is soms niet makkelijk maar het is JULLIE dag, niet van je ouders en familie en vrienden. Het moet JULLIE zin zijn!!!



Iris
4-5-2013
 Meld misbruik3-1-2013 15:07:49

Hej Debbie, ik zit ook in hetzelfde schuitje. Mijn ouders en zus zeggen altijd "doe wat je zelf wil" maar toch moet er eerst keihard ruzie over gemaakt worden. Maar als jouw ouders niet betalen, hebben ze niets te beslissen. Maak misschien eens duidelijk aan je familie dat je dit alleen wil organiseren. Misschien hebben ze het gevoel dat ze je zo helpen. Vraag hen ook niet te veel om hun mening, want dan gaan ze toch iets anders zeggen dan wat je wil horen. Misschien moet je benadrukken dat je het zelf wil organiseren, dat het voor hen ook een verrassing kan zijn, en dat je pas om hun hulp gaat vragen als je het echt nodig hebt.
Ik heb dit nu ook zo gedaan: ik vraag mijn ouders hun mening niet meer (ondanks dat ze bijleggen voor de trouw). Want dat brengt toch enkel ruzie en miserie met zich mee. En sinds dien is het al veel gekalmeerd.
Doe wat je zelf wil. Het is jouw dag! Jij moet je goed voelen die dag. En zij mogen daar deel van uitmaken… En voor de rest hun niet moeien.
Je moet dus niet vertellen welke taart het zal zijn. Ze zullen dat de dag zelf wel zien dan...
Veel succes, niet opgeven, en laat vooral je geluk niet in de weg staan. Je gaat trouwen! En dat is een fantastisch gevoel... :)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-1-2013 15:25:46

Ga gewoon op jullie gevoel af, het is jullie feest!!!
Maar kan me voorstellen dat het niet leuk is!!!!!



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik3-1-2013 17:21:59

Hoe pretentieus om zo te reageren seg. U zeker niet laten doen en ze op hun plaats zetten! Familie of geen familie!



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik3-1-2013 17:39:24

Hey,

Ik voel met je mee. Mijn ouders willen zich ook met ALLES moeien.
Nu mijn ouders betalen wel (grotendeels) alles dus ik vind wel dat ze hun inzage mogen doen. Maar ik heb wel duidelijk aangehaald dat het ons feest is.
Dat ik het waardeer dat ze willen betalen maar dat ik me er toch wel goed bij moet voelen?!

Ik vind het belangrijk dat het JOUW dag (en dat van u partner natuurlijk :) ) word! Denk daar aan en aan niets anders!!!

Succes!



Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-1-2013 21:04:58

Hm ik begrijp je wel. Het is jullie trouw, jullie moeten er voor zorgen dat het echt jullie dag is!! Mijn ouders betalen ook een groot deel maar heb soms zo het gevoel dat ze daarvan willen profiteren en ze nodigen op den duur maar uit wie ze zelf willen maar ik zou het soms liever met andere mensen willen vieren maar dan heb je minder te zeggen en ook zo over bepaalde dingen zoals de versiering, de misboekjes, de ringen, fotograaf, ... Ze willen dan dat ik het daar of daar bestel maar ik vind dat ze zich daar niet mee moeten moeien maar ja is niet zo simpel als ze grotendeels betalen. Tot nu toe nog niet echt serieuze ruzie gehad daarover maar ik herken het gevoel wel. Ze mogen hun mening geven maar jullie nemen uiteindelijk toch de beslissing!!



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik3-1-2013 22:03:54

Jeetje. Wat vervelend van ze. Is het geen optie om een rustig met ze om de tafel te gaan zitten en het te bespreken. Dat ze best ideetjes mogen geven alleen dat jullie de beslissingen nemen? Zou zonde zijn als je zo'n stress heb voor de trouw en tijdens. Sterkte ermee! Hoop dat alles goed komt en jullie de dag van jullie leven krijgen!



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik4-1-2013 6:26:40

Ik zou er mij niet teveel over opwinden, of je dit ook altijd leuk moet vinden, natuurlijk niet. Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen mening over van alles en nog wat, die is zeer gevarieerd...een verschijnsel in onze individuele samenleving. Misschien zitten daar leuke of interessante tips bij, laat ze hun zegje doen, maar niet je humeur verpesten. Het hoeft niet zo te zijn, dat je met al hun 'meningen' rekening moet houden...uiteindelijk beslis je toch lekker zelf wat je wilt.

grtz



caroline
1-6-2013
 Meld misbruik4-1-2013 9:05:44

Ik denk dat je verhaal bij velen herkenbaar is. Hier laten ze ons gelukkig zelf beslissen maar ze gebruiken op mij eerder de techniek van omgekeerde psychologie toe :) Je beslist zelf maar is het niet leuker/mooier als je het zus of zo zou doen... Ik ga er maar van uit dat ze het goed bedoelen want das het teken dat ze er ook naar uit kijken en wouden dat ze zelf mee mochten organiseren. Ik en m'n vriend moeten wel de hele tijd opletten dat we niet te ver van ons oorspronkelijk idee afwijken, wat moeilijker en moeilijker wordt.



Brigitte

 Meld misbruik6-1-2013 19:13:04

Hallo , Onze dochter trouwt in augustus .
Als ik dit allemaal lees hebben wij behoorlijk geluk .
Bij ons is er niets van stress of gemoei te bespeuren .
Als onze dochter onze mening vraagt zullen wij die geven , maar zij en onze schoonzoon beslissen uiteindelijk.
Of je nu mee betaald als ouder of niet , dat doet toch niets ter zake .
Je zou als ouder mee van de voorbereidingen moeten kunnen genieten , gelukkig is dit bij ons zo .
Ze betrekt mij bijna bij alles , een ongelooflijk gevoel .
Ik moet er wel bij vertellen dat we meestal dezelfde smaak hebben , en onze dochter een schat van een vrouw is .
Maar ik wil je toch een goede raad geven als " ouder " .
Ga eens op een rustig moment samen rond de tafel zitten , vertel hen dat je wel weet dat zij ( de ouders ) voor jullie het beste willen .
Maar dat het niet allemaal zo groots moet zijn als zij denken , en dat jullie je dag op je eigen manier willen samenstellen .
Het is tenslotte jullie dag , en het is ook een andere tijd dan de tijd waarin je ouders trouwden .
Ik herinner me nog heel goed dat ik ook niet mijn eigen keuze's mocht maken toen ik en mijn man trouwden .
Gevolg ... als ik het zou kunnen overdoen zou ik het helemaal anders doen .
De toekomstige bruidjes en bruidegommen weten heel goed wat ze willen , en dat zou ik alleen maar toejuichen .
Geniet toch van jullie dag , want het is zo snel voorbij
Groetjes




David

 Meld misbruik14-1-2013 11:42:26

Hoi,

Ivm muziek en dj... Ik heb vorige zomer ook op een trouwfeest gedraaid. Het trouwkoppel (goeie kennissen) zijn ook enkele keren bij mij geweest voor de muziek te kiezen. Ze hadden redelijk wat goeie muziek gekozen, vooral '90s...
Maar uiteindelijk heeft de dj nog altijd de touwtjes zelf in handen op het feest zelf. Ik heb geprobeerd om '90s te draaien maar toen ik zag dat er niemand op de dansvloer stond of kwam dansen, ja dan moest ik uiteindelijk ook geen '90s meer draaien.
Als het volk goed danste op zeg maar goeie '80s... so be it... zolang de dansvloer vol staat amuseert een dj zich ook.
Een trouwfeest is het allermoeilijkste om te doen als dj... je moet rekening houden met alle leeftijden... gaande van kabouter plop, naar Justin Bieber, Rihanna, maar ook rekening houden met de oudjes... wals, vlaamse slows,....
Succes nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...