Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen met foto??? Iemand ervaring???

16-9-2004 9:26:51
Hallo iedereen,

Wij zijn gisteren naar een fotograaf geweest die ons echt wel aanstond, waarschijnlijk zullen we hem als fotograaf nemen.
Hij toonde daar voorbeelden van uitnodigingen waarop je foto van je aanstaande en jezelf staan.
Ik vond dit echt mooi maar ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft?
En eventueel iemand die een richtprijs kan geven van wat zij betaald hebben?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 449

Tine
6-5-2005
 Meld misbruik16-9-2004 12:30:25

Op onze uitnodigingen zal er een foto staan van onze vakantie maar die uitnodiging wordt gemaakt bij onze drukker en niet bij een fotograaf. Bij onze drukker maakt het niet uit of je nu een afdruk van een foto of tekst op je kaart wil hebben: € 65 voor het bedrukken van 1 zijde en € 90 voor het bedrukken van 2 zijden (aantal kaarten maakt niet uit).
Groetjes

Sophie

Meld misbruik16-9-2004 13:34:39

Hoi Tine,

Van welke regio ben jij?
Ik ben namelijk op zoek naar zo'n drukker in de regio West-Vlaanderen.

Groetjes,
Sophie

Tine
6-5-2005
 Meld misbruik16-9-2004 15:22:00

Ik woon in Brugge maar ben afkomstig van Bredene (drukker is ook in Bredene)

Sophie

Meld misbruik16-9-2004 15:25:05

Hoi Tine,

En zou ik eventueel eens de naam van die drukker mogen weten?
Dus ongeacht hoeveel uitnodigingen je hebt: het is voor 1 zijde drukken voor alle kaartjes 65 €?

Alvast bedankt voor je hulp hoor Tine.

Groetjes,
Sophie

Tine
6-5-2005
 Meld misbruik16-9-2004 16:35:09

Hallo Sophie,

Drukkerij Lowyck.

65 EUR voor het bedrukken van 1 zijde, in ons geval nog + 10 EUR omdat we als kleur geen zwart willen. Natuurlijk betaal je ook nog de prijs van je kaarten en die zijn er in alle prijsklassen, de onze zijn +/- 0,70 voor kaart en envelop.

Hopelijk heb je iets aan deze informatie.

Groetjes,

Tine

Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik17-9-2004 8:41:20

wij hebben door mijn broer fotookes laten nemen van ons aan zee...dan heb ik op de computer een compilatie van 10 fotookes gemaakt en deze zelf afgedrukt en op een kaart gekleefd...

Groetjes
Emmeke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...