Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Baby's van 5 en 6 maanden oud op avondfeest

  31-12-2012 21:46:21
Hallo medebruidjes,
om een lang verhaal heel kort te maken. ik heb in augustus een miskraam gehad en dit nadat we een jaar hebben moeten oefenen. Ondertussen ben ik tweemaal tante geworden en op 6 april zullen die baby's respectievelijk 6 en 5 maanden oud zijn.
Zij gaan al de hele dag mee in de suite, dus ze vergezellen ons naar het gemeentehuis en naar de kerk. Nu heb ik overlaatst vernomen dat de jonge mama's ook van plan zijn hun engeltjes mee naar het avondfeest te nemen. Ik wil dit absoluut niet omwille van:
1. er zijn 230 genodigden en ik heb geen zin om ook nog eens babystoelen aan de eretafel te zetten
2. ik vind een avondfeest geen plaats voor baby's
3. Het is onze dag, en ik vind dat er nog rekening moet gehouden worden met onze gevoelens (wij zijn ondertussen in vruchtbaarheidsbehandeling).

Nu heb ik al wat op het internet liggen rondneuzen, maar ik vind niet echt een onderwerp hierover. Daarom vraag ik kort even jullie mening en als jullie mij begrijpen, hoe ik dit dan het beste meedeel aan de enthousiaste mama's en papa's.

Alvast bedankt!

Lotte
6-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 35 | Gelezen: 1549


Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik31-12-2012 22:41:33

Ik heb precies de indruk dat ik nogal grof overkom als ik mijn item herlees



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-1-2013 0:56:02

hoi lotte,
ik vind niet dat je grof overkomt.
en ik vind dat die mama's en papa's eigenlijk hun verstand moeten gebruiken en van hun eigen moeten weten dat zulke kleine kindjes niet op n avondfeest thuis horen en n babysit zoeken. mss moet je het vragenderwijze vragen, mss zijn ze zelf niet van plan om hun kindjes mee te brengen naar t avondfeest en dan is t probleem in één klap opgelost ;-)
succes ermee.



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik1-1-2013 1:29:29

Dat is net het probleem.. ik hoorde 1 van de mama's overlaatst zeggen: ah en ons mama neemt ons E. dan vroeger mee naar huis op het avondfeest. dus ik stond aan de grond genageld en kreeg geen woord meer over mn lippen. Ze gaan dus die baby's van 's ochtends 10u al liggen meesleuren. Ik altijd in de veronderstelling: oké, gemeentehuis en kerk, maar toch geen avondfeest. Wel dus...
ik heb het er emotioneel gewoon ook moeilijk mee. Op onze dag constant geconfronteerd worden met mn 2 nichtjes (die ik wel doodgraag zie!)
Ik ben heel blij voor de ouders, maar aangezien ik het al zo moeilijk heb, wil ik het gewoon niet op ONZE dag.. Die dag wil ik eens niet aan kindjes denken



Debbie
25-5-2013
 Meld misbruik1-1-2013 9:21:27

Ik snap het volledig en vind dat je gelijk hebt. Zijn het mensen waartegen je zou kunnen zeggen dat het voor jou emotioneel te zwaar is en ze het zouden snappen en begrip opbrengen of eerder van die mensen, pech voor jou, mijne kleine is het belangrijkste in de wereld en jij moet je maar aanpassen?
Wij hebben dat tweede geval in de hele dichte familie zitten (spijtig genoeg) en zelfs op onze trouwdag willen ze geen rekening houden met ons, enkel de kinderen zijn belangrijk. We hebben toen besloten na hele lange tijd 'pech voor hen'. Als ze zelfs geen respect kunnen tonen op onze dag (wij moeten altijd al springen voor hun kinderen en doen dat ook, in ruil ervoor vragen we dat ze eens 1 dag, onze trouwdag, eens rekening houden met ons en zelfs dat is te veel voor hen), wat heb je dan eigenlijk aan deze mensen? Bij ons is het simpel, geen kinderen en als hun kinderen belangrijker zijn, dan missen ze onze trouw maar. Hun probleem, wij hebben ondertussen geleerd wat we eigenlijk betekenen voor hen en heb je zo'n mensen wel nodig in je omgeving? Kan je dan niet beter energie steken in mensen die wel respect hebben voor je? Ik weet dat het heel moeilijk kan zijn, maar je moet die dag naar jezelf kijken vind ik!!!! Ik deed dat in begin ook minder en nu heb ik echt zoiets van foert! Ik hou rekening met de mensen die rekening met mij houden en daarvoor wil ik nog dingen op de trouwdag aanpassen, maar niet meer voor mensen die denken dat de wereld rond zich draaien.

Dus als die 2 ouders jou niet begrijpen, wees dan gewoon duidelijk, sorry babies op avondfeesten (je kan ook een smoesje gebruiken: de feestzaal is niet voorzien op verzorging van babies of de uitbaatster heeft slechte ervaringen ermee gehad en dat zorgde voor te veel problemen bij het personeel en heeft gevraagd om geen kinderen onder leeftijd x aanwezig te laten zijn,....).
Ik hoop voor jou dat die ouders van het begrijpende soort zijn!!!! Dat je hen gewoon kan uitleggen dat je het liever niet hebt.



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik1-1-2013 15:26:39

Lotte als die mama's hun volle verstand gebruiken,moeten ze dat respecteren...ten eerste het gehoororgaan van jonge baby's kunnen die luidde,harde geluiden niet aan,als ze nu door die ene nacht gekwetst worden,is heel hun leven naar de bliksem...het zal nooit meer herstellen!!!en dan nog dat gehuil want het is voor hun een onbekend geluid!!!...en ten tweede die mama's moeten respect hebben voor jou,het is jouw dag en geen kwel en zorgen aan je hoofd!!!en een feest dat mooi is geen babystoeltjes he!!!



Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik1-1-2013 15:51:58

Lotte,

Als je dit niet wil moet je dat duidelijk communiceren. Toen mijn broer en schoonzus trouwden (wij zijn arabieren), had mijn schoonzus dat in de vorm van een rijmpje op hun uitnodigingen gezet om de kindjes thuis te laten. Vooral omdat in de Arabische cultuur kinderen de hele dag meevieren. Misschien kan je het op die manier overbrengen?



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-1-2013 16:58:35

Ik zou het gewoon zeggen dat dit voor jou te moeilijk is op die dag. Dat het ook niet de bedoeling is dat de andere gasten hun kinderen meebrengen. Dus ook niet je familie. Ik zou er heel duidelijk over zijn. Zeg dat er ook geen ruimte is om de kinderen te laten spelen / rusten.

Succes!



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik1-1-2013 19:42:12

natuurlijk als de mama's borstvoeding geven is het weer een heel ander verhaal (vele kolven ni graag af)
persoonlijk zou ik mijn kinderen ook ni meepakke hoor, das toch echt ni geniete vor de kinderen (en ouders)
IEmand hier had op het kaartje: vergeet je kids geen nachtzoen te geven geschreven subtiel maar wel duidelijk



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik1-1-2013 22:06:30

Ze geven nog af en toe borstvoeding maar zijn stilaan aan het overgaan op flesjes..
Het zijn de broers en schoonzussen van mn verloofde en hij gaat het hen zeggen, maar met veel tegenzin want hij wil geen ruzie. ze hebben eigenlijk nooit rekening gehouden met mijn gevoelens, deden niet liever dan opscheppen met hun zwangerschap, zelfs een dag na mijn miskraam. Ze weten al wel dat ze naar buiten moeten in de kerk als de baby's beginnen te huilen. 6 januari zien we hen en dan geven we de uitnodigingen af en gaan we het zeggen. Kweet nu al dat we heel veel commentaar gaan krijgen
Ik heb nog vriendinnen die mama zijn en waarvan de baby's minder oud zullen zijn die dag. Zij zeggen zelf: wij brengen ons kindje gewoon ni mee, dat doe je ni op een avondfeest. Iedereen heeft dat verstand, buiten de schoonzusjes..
Het zou ni gelogen zijn als de zaal er niet op voorzien is. Er zijn 235 genodigden, de zaal heeft een capaciteit van 300 personen, maar zonder dansvloer en djruimte. Dus we hebben onze ruimte nodig... Ik zit er echt al 4 maand mee in mn hoofd



Tina
19-7-2013
 Meld misbruik1-1-2013 22:37:42

Zeg Lotte, kan je eventueel ook eens niet even je schoonouders er in prive over aanspreken. Zodat zij op de hoogte zijn en wat jullie gevoelens ervan zijn. En het dan tegen de mama's zeggen. En als zij zo ongevoelig zijn zou ik zelfs geen reden opgeven, "mijn trouw, mijn keuze" zo simpel is het.

Ik denk dat ik tegen dat het zover is mijn mama ook op haar plaats zal moeten zetten. Gaat ook ruzie geven, maar ik laat haar mijn trouw niet verbrodden zoals ze mijn verlovingsfeestje verbrodt heeft.



Quintens
22-3-2013
 Meld misbruik2-1-2013 0:17:19

Ik vind ook wel dat je tegen die gasten kan zeggen dat het te moeilijk is. Je hebt gelijk als je zegt dat een avondfeest geen gelegenheid is voor kinderen... Wij hebben tegen zij die kinderen hebben duidelijk gezegd dat het met kinderen niet praktisch is en dat we 'ergens de grens' moeten trekken... Met veel genodigden zowieso al veel rumoer, laat staan als er dan nog kinderen bij zijn...



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik2-1-2013 9:36:28

Hoi Lotte,

Allereerst wat erg van je verlies. Ik hoop dat het met deze behandeling wel allemaal goed gaat!

Maar ik begrijp je probleem volkomen. Je bent absoluut niet bot/grof.
Ik vind dat je de personen in kwestie gewoon kan aanspreken dat het niet de bedoeling is dat de kleintjes mee komen. Het is zo vervelend voor jullie en voor die kleintjes zelf. Wat hebben die baby'tjes nou op een feestavond.
Ik zelf was een baby van 4 maanden toen mijn peettante trouwde. En geloof mij, ik was daar savonds niet bij. Mijn ouders vonden dat niet nodig en mijn peettante ook niet.
Bij ons in de familie zijn we van mening dan de kleintjes tot een bepaalde leeftijd er savonds niet bij horen. Die hebben er niets aan en zullen op ten duur toch vervelend worden omdat ze moe zijn.
Net als wat hier voor al gezegt is. Je moet ergens de grens trekken.



Sara
8-6-2013
 Meld misbruik2-1-2013 13:08:11

Ik begrijp je wel, maar anderzijds, ik ben ook een mama die haar kind niet zomaar weg zal doen. Ze zegt zelf toch dat haar mama het kindje vroeger mee zal nemen. En aangezien zo klein, zal ze zeker wel om 21 u weg zijn.
Héél eerlijk, en ik bedoel het helemaal niet slecht hé, als je me zal zeggen dat mijn kind niet mee mag komen, zal ik zelf ook niet komen, want ik zou helemaal geen plezier hebben in dat feest.
Sorry dat het zo tegen je in komt, maar de kant van de ouders mag niet vergeten worden.
Je hebt nu eenmaal ouders die hun kindje niet graag uit handen geven, en daar behoor ik ook toe.

Ik heb dit niet gepost om een discussie uit te lokken hé



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik2-1-2013 14:34:45

Begrijp ik volledig Sara, maar mag er rekening gehouden worden met mijn gevoelens op mijn trouw? Alle respect dat ze het niet graag uit handen geven, maar wij trouwen en willen die dag niet van 's ochtends tot 's avonds op baby's zien. andere dagen kunnen ze hun baby's wel uit handen geven, dus als je wat respect hebt voor vruchtbaarheidsproblemen van het trouwende koppel, kan die extra keer geen kwaad.
Ik ben blij dat de anderen mij steunen. Ik weet dat ik voor 100% gelijk heb en we gaan het hen gewoon zeggen. En als ze daarom niet komen, dan is dat pech voor hen...
Ik ben trouwens op hun babyborrel ook niet in mijn trouwkleed aangekomen, allez snap je, wij betalen voor het feest en als iedereen van onze familie en vrienden hun baby (bedoel ik - 1 jaar) gaat meebrengen, believe me, dan is het eerder een kinderdagverblijf dan een huwelijk, ze zijn niet meer op 5 handen te tellen. Dat is toch ook niet de bedoeling?



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik2-1-2013 14:36:42

Oei en Tina, wat is er dan bij jou gebeurd? Een beetje een bemoeizuchtige moeder?



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik2-1-2013 15:39:25

Lotte,

Laat je niet gek maken meid. Je staat in je volste recht om ze te vertellen de kindjes thuis te laten. Het is voor de ouders niks om een kleine op een feest te hebben, het arme kleintje raakt over zijn toeren en jullie hebben geen heel fijn feest. En niet alleen vanwege jullie eigen problemen maar ook gewoon over het algemeen gesproken.
Op een feest wordt harde muziek gedraaid, mensen drinken alcohol, dat is gewoon geen plek voor een kleintje. Je gaat neem ik aan toch ook niet met een kind naar de kroeg!?
Het zou zonde zijn als ze niet komen op jullie trouw maar dit is jullie dag en niet die van de papa's en de mama's.
Ik zou ze ook verzoeken de kleintjes thuis te laten. Bij mij op het avondfeest komen geen kinderen onder de 14 jaar. Heel erg voor de ouders maar het is geen kinderopvang, net wat je al zegt.



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik2-1-2013 15:51:36

ja ik laat me nogal snel gek maken. Ik denk dat Sara het hele verhaal niet heeft gelezen want het gaat me niet om het feit dat de baby's niet welkom zijn, het gaat me meer om het feit dat we al 1.5 jaar wachten op een wondertje en al zoveel miserie hebben gekend en dak dan op mijn trouw niet extra zenuwachtig moet zijn en een masker moet dragen. Voor haar is het makkelijk spreken, zij heeft een kindje. Mss als ze in onze schoenen stond en wanneer het haar grote dag zou zijn en iedereen met hun baby's zou komen paraderen, dat ze het wel zou begrijpen.
En ik vind het in het algemeen geen plaats voor baby's. Heb het voorbije jaar 3 trouwen gehad en op geen enkele was een baby te bespeuren.
Al onze vrienden steunen ons, alleen ja de jonge mama's leven nog in een roes en denken dat hun baby de hele dag braaf gaat zijn en slapen. Maar tegen die leeftijd hebben die kleine mannekes ook al een routine en je doet ze er alleen maar meer kwaad mee dan goed. Een paar uurtjes bij de oma en opa kan volgens mij dan geen kwaad

Groetjes



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik2-1-2013 16:14:35

Dat kan zeker geen kwaad Lotte. Dan kunnen de kleintje lekker slapen en hun flesje op tijd, en de papa's en de mama's kunnen dan lekker los gaan. Is ook wel eens fijn lijkt mij.
Ik ben het met je eens dat een feest, trouwfeest of wat voor feest dan ook, geen plek is voor kleine kindjes. En een beetje moeder snapt dat. Tuurlijk wil je het kindje bij je hebben maar soms is het beter om het lekker bij een tante of de grootouders te laten. Wordt ie daar lekker vertroeteld. Ook lekker toch?
Maar ga je dag niet laten verpesten door zoiets hoor. Het is jullie dag en nogmaals, niet die van hun. Het is jullie keus wie jullie uitnodigen en dat heeft iedereen te respecteren. Iedereen mag daar zijn mening over hebben maar ze horen daar geen probleem van te maken.
Ik snap wel wat Sara bedoeld qua gevoel voor de kleine maar ik snap niet dat ze het kindje niet bij iemand anders zou onderbrengen. Het lijkt mij gewoon erg vervelend voor het kindje om deze mee te nemen naar een feestavond. De arme oortjes van zo'n kindje kunnen die geluiden toch niet aan...En ik weet niet of het nog legaal is om bij jullie op feesten te roken maar daar wil je je kind ook niet aan blootstellen.

Lotte, ik sta ook helemaal achter jou! Laat dat masker maar lekker af, wees jezelf op je dag en straal!



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik2-1-2013 16:53:34

We hebben maandag de uitnodigingen aangekregen en we gaan ze zondag aan de schoonbroers -en schoonzussen in kwestie geven en het er dan bij zeggen. Gemeentehuis en kerk, van harte welkom, maar avondfeest, neen dank u. tenzij zij mijn zaal komen inrichten en nog een hoekje vrij kunnen maken dat helemaal afgeschermd is
Ik laat jullie zeker weten wat de reactie was, maar ik hoop al niet op begrip, want ze zijn nogal egoïstisch ingesteld op dat gebied..
en dank je wel Melanie! ik denk niet dat er mag gerookt worden, maar dan nog, al dat zat volk dat er mss zal rondlopen, lekker boven de maxi cosi gaan hangen, gezellig!
We zetten sowieso op de enveloppe alleen de namen van de ouders, maar dan nog zullen ze het wrs niet snappen en het erge aan de zaak is, dat ze het doodnormaal vinden als ze zeggen: oh en op het feest neemt ons mama ons E. vroeger mee naar huis..

Groetjes!



sarah
3-8-2013
 Meld misbruik2-1-2013 17:31:21

ja en dan mist u schoonmama toch het feest van haar eigen zoon als ik goe kan volge ik zou me als dochter nogal schuldig voelen ....



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik2-1-2013 19:13:28

Lotte, ik zou ook je schoonmoeder en eventuele schoonvader (daar heb ik je niet over gehoord) er ook op aanspreken. Gewoon van dan weten jullie het ook. Hier mag er officieel ook niet in zalen en uitgaansgelegenheden gerookt worden maar we hebben nog regelmatig feestjes waar dat wel gebeurt. Vandaar dat ik het voorbeeld gaf. Maar ja van de 200 man gaat zeker de helft even kijken. Inderdaad lekker boven de maxi Cosi. Maar blijf duidelijk en geef aan dat het in jullie belang maar ook zeker in het belang van hun kindje is.



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik3-1-2013 13:02:29

Correctie Sara, dat is niet mijn schoonmama en ook niet de mama van mijn verloofde. Het is de mama van de vriendin van een schoonbroer, absoluut geen familie dus



Sara
8-6-2013
 Meld misbruik3-1-2013 20:35:32

Ik heb het zeker goed genoeg gelezen.
Ik heb mijn kindje ook niet in mijn schoot geworpen gekregen hoor!!!
Wacht maar tot jij jou kindje hebt, en het 5 maanden is, en dan te horen krijgt dat je je kind moet droppen omdat ze het niet willen.
Zoveelste langer je kinderwens is, zoveelste liever je het ziet en niet graag meer weg doet.
Maar als je het echt wil, moet je het zeker vragen, en aangezien je zegt dat ze hun kindje nog al eens weggedaan hebben, zullen ze het mss niet zo erg vinden.



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik3-1-2013 20:55:09

Niemand krijgt een kind zomaar in de schoot geworpen dames. De een is makkelijker te bevruchten dan de ander. Maar voor niks gaat de zon op. En Sara, ik denk dat je als moeder een beetje verder na moet denken. Een kind van 5 maanden heeft niets op een avondfeest (waarschijnlijk dat tot in de vroege uurtjes duurt) te zoeken. Als het kindje toch vroeg weg zou gaan kan het beter voor het feest mee naar huis gaan. Een kindje van 5 maanden loopt kans op gehoorbeschadiging door de muziek, stress door alle mensen die boven het kindje gaan hangen en aan hem gaan zitten. Wil je echt je kind dat aan doen? Ik denk dat je als moeder daar aan moet denken. Aan het belang van je kind. Sorry als ik hier nu iemand mee kwets maar zo denk ik er over. Iedereen heeft zijn mening. Niet iedereen zal dezelfde delen.



Sara
8-6-2013
 Meld misbruik3-1-2013 21:16:12

Tuurlijk, tuurlijk.
Maar ik vind het grof dat de ouders die keuze zelf mogen nemen.
Ik zou het zelf ook niet doen hé. Maar ik zou al zeker niet gaan als het 'verboden' word. Dan zien ze er mij ook niet



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik3-1-2013 21:48:44

Grof dat de ouders de keuze mogen nemen? Denk dat je net mogen nemen bedoeld. Nou zoals ik al eerder zei, op mijn feest komen geen kinderen onder de 14. Ik wil niet dat mijn gasten eerder weg gaan vanwege de kinderen. Zijn ze het er niet mee eens, prima dan komen ze niet. Een kind hoort er gewoon niet thuis. En ik geloof dat de personen die het feest geven bepalen wie komt en wie niet, niet de gasten. De kindjes in kwestie zullen bekaf zijn na de dag rondgezuild te zijn, want overdag zijn ze er bij. Dus dat verbieden vind ik een beetje dramatisch... Maarre Lotte, ik ben benieuwd hoe ze reageren. En nogmaals laat je niet gek maken. Het moet jou dag worden. Die van jou en je kerel! Jullie staat die dag in de schijnwerpers!



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik4-1-2013 1:00:23

Ja, idd Melanie. Als baby heb je er niets aan om in het feestgedruis te liggen. En ik weet dat als ik een kind heb, ik er zeker ni mee ga liggen paraderen op een trouwfeest. Bijna al mijn vriendinnen zijn mama en aan hen heb ik niets moeten zeggen of vragen. Zij zeggen uit zichzelf dat ze al lang een babysit hebben en dat ze een avond eens gaan genieten. En oké Sara, je hebt het mss ook niet in jouw schoot geworpen gekregen, maar je hebt er 1tje als je trouwt. Je moet je gwn voorstellen dat jouw zoontje/dochtertje er nog niet was en dat jij ging trouwen met je ventje, jouw dag, en dat dan al je naasten met hun baby's de hele dag voor je ogen komen lopen. Gewoon eens ff wat inlevingsvermogen
En ik vind het oké als ze om die reden niet komen. Zelfs al zou ik die dag miraculeus zwanger zijn, dan nog niet, het gaat simpelweg ook niet om organisatorische redenen. zondag komt dichterbij, ik word nerveus voor hun reactie



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik4-1-2013 22:06:24

wat ik ervan vind,denk....de mama's,je schoonzussen...(sorry) zijn zo egoistisch,respectloos,zelfs onverstandig!!!naar jou toe,echt verschrikkelijke mensen,ze dagen jou gewoon uit;ze willen precies jou ongelukkig maken die dag...sorry maar ik walg van dat soort...en ik ken er zo ook,maar ik ben sterk,ik laat me niet zo vlug doen,WANT WIE LAATST LACHT LACHT HET BEST...wees sterk,enja DE AANHOUDER WINT...al is het adoptie...ik heb een zoontje gehad hij was tien maanden,toen we 23 jaar geleden een ongeluk hadden,hij overleefde het niet...ik txee maanden in coma en zit nu in een rolstoel,in't begin was mijn kinderwens er nog...maar de jaren gingen voorbij,ik was al een jaar nadien van de vader gescheiden;had nog enkele vrienden....voor m'n ware liefde,maar na de jaren is mijn kinderwens weggegaaan omdat ik besefte dat ik het al moeilijk genoeg had met mezelf,een kind da gaf problemen...deed wel pijn,maar da is over ik zie wel graag kinderen maar ik zou het niet meer willen,maar ik begrijp je gevoel heel goed!!! WEES STERK...STA OP JE PUNT...en GO FOR IT (na de dag;niks staat je in de weg°,EN DAN LACH JIJ



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik4-1-2013 22:46:14

amai Ilse, je hebt het precies niet gemakkelijk gehad.. En het laatste wat je uiteraard wil is medelijden, maar toch, ik vind je een sterke vrouw!En ik geef je gelijk want het is idd onze dag en ik laat die door niemand verpesten!
Ik zie gewoon al van die taferelen voor mij. Schoonzussen mee aan de eretafel, baby's ergens in maxi cosi, om de 5 voeten rechtstaan om te gaan checken. En een kinderstoel aan de eretafel gaat me net iets te ver. Denk dat we dan het eerste koppel in de geschiedenis zijn die zoiets hebben of stel je voor, je bent aant speechen en mensen aant bedanken en ineens: wheeeeiiii . Tof!
Ik zeg het, ik zie die nog in staat om op onze dag te verkondigen dat ze zwanger zijn van een tweede Dan breekt jammer genoeg de hel los



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik4-1-2013 23:05:36

ja LOTTE...ik ken da,echt zo van zie is,en gij nie...echt zo stiefzussenachtig van Assepoester....JIJ GAAT STRALEN DIE DAG EN ...WANT HET IS JOUW SPROOKJE...NIEMAND MAAKT DA STUK...JOUW SPROOKJE



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik5-1-2013 1:23:34

hey lotte,
ik begrijp je volkomen! ikzelf heb al vier miskramen gehad. twee voor mijn zoontje die ondertussen vier jaar is en twee in het laatste jaar.
ik weet maar al te goed hoe grof mensen kunnen reageren! hier is het in de trend van je hebt toch al een kind.
ik ben dan ook van gedacht dat je baby's niet meeneemt naar een trouwfeest.
wij doen ook ons zoontje niet graag weg maar naar een trouwfeest is hij nog nooit meegeweest. wel al naar recepties omdat er ook nog andere kinderen waren.
veel succes met je schoonzussen en veel succes met je kinderwens!
groetjes



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik7-1-2013 12:01:53

Het is achter de rug Normaal ging mijn verloofde het zeggen, maar omdat de ene schoonzus er weer zelf over begon, zag ik mijn kans en heb ik gewoon gezegd dat we er niet op voorzien zijn dat ze op het avondfeest komt. De andere schoonzus was het sowieso niet van plan (zij heeft nog verstand). Heb het wat ingekleed en ze heeft gewoon gezegd dat ze dan een andere oplossing gaat zoeken. Waarom me toch weer zo druk liggen maken! Er zal nu wel geroddeld worden maja, so be it!
Ja Mieke, mensen die het zelf nog niet hebben meegemaakt, weten niet hoe ze moeten reageren en dan zeggen ze de grofste dingen! Das de reinste onzin he " je hebt toch al een kind " Hoop dat ze bij jouw huwelijk in juli zelf hun verstand gebruiken en de paar maand oude baby's thuislaten



Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik7-1-2013 18:37:44

Wat een goed nieuws Lotte. En het geeft niet dat je je soms wat druk maakt. Is de stress en misschien ook wel de zenuwen. Maar ik ben blij voor je dat je dit nu achter je kan laten en verder kan gaan met je planning.



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik7-1-2013 22:20:15

ja hoop het ook.
content voor jou dat ze de baby's thuislaten



Lotte
6-4-2013
 Meld misbruik8-1-2013 10:14:20

echt he dat is al 1 stresspunt dat wegvalt! bedankt voor de steun lieve dames en jullie ook nog veels ucces bij de planning! Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info