Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellinnenavond

13-10-2006 11:08:04
Vanavond is het mijn vrijgezellinnenavond, goed ca. een maand voor de trouw, nog 43 dagen om precies te zijn. Ze komen mij thuis ophalen om 17u om dan naar "ergens" te gaan en ik moet absoluut in het zwart gekleed zijn. Dan komen we terug naar huis om tenslotte om 18u naar de definitieve bestemming te vertrekken. Wat spannend allemaal. Ben zo benieuwd wat we gaan doen op een vrijdag de 13de :o) Gisterenavond zijn mijn vriend en ik nog het register gaan tekenen op het stadhuis en nu gaan ze dat uithangen. Voelde raar aan.

Dominique
25.11.2006

Dominique
25-11-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 292

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik13-10-2006 11:33:47

Domonique laat het je allemaal overkomen en dan zal het reuze-meevallen. Ik wist ook van niets toen ze mij kwamen ophalen op mijn vrijgezellenavond, ik was wel een beetje zenuwachtig omdat ik meestal zelf de touwtjes in handen neem maar eens we weg waren heb ik alleen maar genoten en het was een supertoffe avond.
Inmiddels ben ik al 34 dagen gelukkig getrouwd !

veel plezier vanavond !
groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...