Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Extra gasten uitnodigen op het dansfeest

  31-12-2012 16:17:40
Hoi,

Eerst hadden we gezegd van geen collega's uit te nodigen op ons trouwfeest omdat ik en mijn vriend veel collega's hebben en we vonden het dan te duur worden. Maar ergens vind ik het ook wel spijtig dat ze er niet bij kunnen zijn omdat ik er toch wel best een goede band mee heb. Daarom dacht ik er nu aan om mijn collega's uit te nodigen voor alleen het dansfeest maar ik had hier wat vragen bij... Is het de bedoeling dat je de extra gasten ook al uitnodigd voor het dessertenbuffet? En welk uur zet je dan op de uitnodigingen? Wij zouden om 19:00 willen beginnen met een welkomstdrank (ongeveer 120 pers.) gevolgd door bbq-buffet en dessertenbuffet. Hoe moeten we de gasten ontvangen die later komen? Kan je ook gasten uitnodigen zonder partner?

Groetjes,
Marth

marth
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1109


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik31-12-2012 16:22:49

Dag Marth,

Ik begrijp je volledig. Mijn vriend en ik hebben afgesproken om alleen de collega's af te spreken waar we in onze vrije tijd ook een goede band mee hebben, anders blijft ge bezig... Voor het avondeten nodigen wij familie en hechte vriendengroep uit. Collega's en andere vrienden komen pas vanaf 21u en die krijgen dan om 22u mee bruidstaart met de rest.

Grtjs



Bea
6-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 16:25:27

Ik zou dan ze om 22u laten komen. Je zou ze ook eerst een glas kunnen aanbieden en dan dessertbuffet openen. Je kan zeker wel mensen uitnodigen zonder partner (zeker als het een groepje is dat elkaar goed kent, anders zou ik dat niet doen. Misschien zullen ze dat niet allemaal even leuk vinden ( hangt misschien af of jullie nu ook al eens iets samen doen zonder partners). Commentaar is er misschien toch, dus doe vooral wat jullie willen en kunnen.



Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik31-12-2012 16:45:53

Hallo,

Ik begrijp je volledig.
Als je ze wilt vragen zou ik dat zeker doen.

In mijn ogen heb je dan twee mogelijkheden.
1. Je vraagt ze op het dessertenbuffet (uur overeen te komen met de zaal) meestal krijgen deze mensen dan ook een glas bubbels aangeboden bij het binnenkomen.

2. Je vraagt ze enkel en alleen voor het dansfeest... Dat is een keuze die jij moet maken natuurlijk.
Ik zou opteren voor het eerste.

Succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...