TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wen
5-5-2007
|
13-10-2006 10:51:48
Hoi Caroline,
Ik begrijp je twijfels, waarschijnlijk wordt het kleed even fantastisch als je in gedachten had, maar inderdaad, je hebt het natuurlijk niet in die kleur kunnen passen. Wat ik zou doen is vragen of je meteen mag komen als het geleverd wordt (dat is zeker vroeger als mei) en wat je eventueel ook kan doen is in een andere bruidswinkel eens gaan kijken of het model daar toevallig in de juiste kleur hangt en het dan daar passen. Het enige lastige is dan wel dat je in die winkel waarschijnlijk terug zal aangemoedigd worden om verschillende kleedjes te passen. Maar als je een ander kleed in poederroze gepast hebt en die kleur staat je, dan zal je daar in dit kleed ook wel fantastisch uitzien. Als die kleur niet zou passen bij het kleed, zouden ze het daar ook niet in maken he. Veel succes nog en niet te veel meer wakker liggen!
Groetjes,
Wendy 5/5/07
|
|
Manuela
|
13-10-2006 11:04:32
Ik begrijp je twijfels heel goed, en ik zou er ook nachtmerries van hebben. Eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen van deze zaak. Je weet dat het kleed je prachtig staat, maar het kleur blijft gissen... Mocht het mij zijn, zou deze zaak maar een oplossing moeten vinden om mij op een of andere manier het kleur te tonen. Jullie besteden veel geld aan een kleed,en een kleed is voor een bruid zo zo belangrijk, dus als de winkel wilt verkopen, moeten ze er maar iets voor over hebben en me de, in mijn ogen, vanzelfsprekende service geven om me het gekozen kleed of desnoods correcte stof met kleur te laten zien, anders no deal. Hebt u al getekend voor het kleed? Zijn er nog handelaars dat Linea verkopen? Zoja, kan de zaak nog steeds informeren waar er wél een roze kleed voorradig is en kan je het zo aanpassen. Veel succes en ik hoop dat je je kleed heel snel te zien krijgt.
|
|
Lieve
1-9-2006
|
13-10-2006 11:35:57
Hey meisje,
geen paniek! Ik heb identiek hetzelfde voorgehad, alleen omgekeerd :-)
Mijn kleedje van Linea heb ik gepast in het poederroze (prachtige kleur trouwens!) maar cream stond mij beter, dus heb ik het kleed ook blind besteld. Toen ik het de eerste keer mocht gaan passen, vond ik het helemaal niet meer mooi. Het was helemaal anders dan in mijn herinnering en ik was doodongelukkig. Net hetzelfde gevoel na de tweede pas... maar op de dag zelf, toen ik het geheel in de spiegel zag, vond ik het prachtig!
Hopelijk loopt het bij jou ook zo!
Groetjes, Lieve
|
|
Ann
4-8-2007
|
13-10-2006 18:22:48
hehe,
je bent er niet alleen mee! Twijfels over het kleed...ik lig er ook al een hele week van wakker. 'k Heb een kleed gekozen, was er echt helemaal weg van en nu komt het: de twijfels. Of de rok wel ok is, of het mij niet te dik maakt, of het niet te saai is, ... 'k Heb dus mijn moed bij elkaar genomen en de winkel gebeld. Morgen mag ik het nog een keertje aan gaan doen. Ik hoop echt dat het mooier is dan ik in gedachte heb! Als ik jou was, zou ik op zoek gaan naar een winkel waar ze je kleed wel in de rozere kleur hebben. Ga het gewoon daar een keertje passen dan. Waarschijnlijk zal het dan reuze meevallen en kan je met een gerust hart verder!
Veel succes!
Ann
|
|
Caroline
7-7-2007
|
13-10-2006 18:36:27
Heel erg bedankt allemaal voor jullie bemoedigende berichtjes! Ook mijn ma en mijn getuige blijven me verzekeren dat het allemaal super zal meevallen, dus ik voel me al nét iets zekerder. Maar toch... misschien ga ik tegen dat het juni is toch nog op zoek naar een andere winkel met dezelfde collectie:) Veel liefs, Caroline
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|