Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes: wanener kleding kopen?

  30-12-2012 14:05:09
Hallo bruidjes!
Ik ben vorige week bruidskindjes-kleedjes gaan passen met onze dochter. Had ik misschien beter niet gedaan, want ben nu helemaal verkocht aan een bepaald kleedje.
Ik blijf er mee in mijn hoofd zitten. Ze was zo schattig ermee :)

Nu is het probleem, we trouwen pas in september... We hebben dan 3 bruidskindjes (3-5-7 jaar)n waarvan mijn dochter de middelste is.

Wie kan me raad geven wat ik nu best doe?
Ben bang voor 2 dingen:
- Of ik koop ze nu, met het risico dat er een te klein is, of eventueel te groot als ik ze een maat groter koop. Hoeveel groeien die kinderen? Ze zijn nu nog 2-4-6...

- Of ik koop ze niet, ga in april of mei kijken... met het risico dat het kleedje waar ik van droom er niet meer zal zijn. Mijn vriend zegt, er zullen dan wel andere mooie kleedjes zijn... Maar vind ik die nog zo mooi als ik hierop gepind ben?

Wie kan helpen? Wat zou jij doen in deze situatie?

Dikke zoenen! x


Sandra
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 927


Ann
14-9-2013
 Meld misbruik30-12-2012 14:37:09

Hey Sandra,
Wij trouwen een weekje na jullie en hebben ook 3 kleine kindjes als bruidskindjes.
Bij ons zullen ze op het moment van de trouw 3 - 3 en 5 jaar oud zijn. Wij dachten in juni - juli te gaan kijken voor kleedjes, want ze groeien zo snel dat we niet eerder durven gaan.
Als ik jou was zou ik toch nog even wachten met kopen, anders ga je misschien geld uitgeven aan een kleedje dat ze nooit zal aandoen. En zoals je vriend zegt zullen er op die moment ook veel mooie kleedjes zijn, wie weet nog veel mooier als je nu gezien hebt!
Groetjes!



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik30-12-2012 17:29:21

Hé Sandra!
Ik had dit ook ! Nuja bij mij was het écht een koopje!
Een prachtig kleedje voor mijn bruidsmeisje die heeeelemaal in het thema paste & bij mijn kleed ! Ik heb het niet laten liggen. Ik heb het gekocht, dan snel even aangedaan alsk haar zag & nu komt het tot boven haar schoentjes. Maar ze gaat zeker nog groeien.
Dus al wat korter is is mooi, maar nu was het zelf al super mooi. Als het écht te groot is van omtrek laten we het wat inleggen door een naaister.
Kopen zou ik zeggen!



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik30-12-2012 17:54:40

En kan je niet wachten tot de solden? Misschien komt hetzelfde kleedje wel in juli in solden?? En als het niet te duur is zou ik het al durven kopen :-) Desnoods voor in de zomer als je naar iets chiquer moet ofzo. Dan kan je nog zien he.

Groetjes!



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik30-12-2012 18:26:50

Wij trouwen op dezelfde dag, maar ik ga ten vroegste rond mei/juni kijken voor kleertjes, mss zelfs wachten tot de solden... We kopen enkel die van het jongetje, dat van het meisje wordt gemaakt, matchend met de jongen.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik3-1-2013 16:28:26

Mijn kindjes zullen tegen dan 5 en 2.5 zijn. Ik dacht eerst van in de communiekleren te gaan kijken maar om dan veel keuze te hebben, moet je dan binnenkort al gaan kiezen en ik trouw pas 31 aug. Heb ook schrik dat het niet mooi gaat passen.
Ga dus ook wachten tot de solden van juli.
Iemand aanraders in de buurt van het Antwerpse (Brasschaat, Schoten,Voorkempen...)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...