Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen - ringen - ceremonieboekje - bloemen

  30-12-2012 13:58:04
Hallo iedereen
Wij zijn nog op zoek naar een drukker regio kempen (Geel). Volgend weekend willen we enkele gaan bezoeken. Op wat moeten we letten en wat is zoal de kostprijs voor een uitnodiging?
Ook zijn wij nog op zoek naar onze trouwringen. De ringen van Wim Meussen vinden we mooi. Zijn er nog plaatsen die zulke ringen hebben?
Dan zoeken we nog een goede bloemenzaak...
Ook ben ik bezig met het ceremonieboekje maar dit lukt me niet zo. Wij willen een alternatieve viering.
Als jullie mij hierbij kunnen helpen mag je mij altijd mailen naar: tinnev@me.com
Alvast bedankt!

tinne
18-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1474


Jessie
5-4-2013
 Meld misbruik30-12-2012 17:15:47

Wij hebben onze ringen laten ontwerpen bij www.juweelontwerpster.be (Oud-Turnhout) Prima service en toffe madam!

We doen zelf ook een alternatieve viering met Huis van de Mens, ze helpen je goed op weg en begeleiden de viering (gratis).

Drukker weten we nog niet :)

Groetjes!



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik31-12-2012 12:40:22

Hoi Jessie

Bedankt voor de reactie. Gaan we zeker is kijken
Grtz



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik31-12-2012 14:53:18

De ringen van Nico Taeymans zijn een beetje dezelfde stijl als die van Wim Meussen. Hij heeft een winkel in Antwerpen en Brugge. Ik zie dat ook heel graag maar mijn verloofde niet dus het zal bij ons iets anders worden .



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik1-1-2013 20:33:39

Hey Tinne,
Wij zijn ook volop bezig met onze uitnodigingen en hebben al heel wat offertes aangevraagd van drukkerijen in de Kempen. In Geel zelf heb je er niet zo veel (wij zijn ook van Geel). Behalve "het huis van Frie", maar die viel bij ons het duurst uit van allemaal. Wij hebben gewoon in de gouden gids naar drukkerijen gezocht en deze aangeschreven (via mail). O.a. Bartels, Provo, Moons, Baudoin, Z-service,... (regio Turnhout, Balen, Gierle, Tielen,...).
Tot nu toe hebben wij alles al via mail geregeld, ook een 1e proefdruk gaan we één van de dagen aanvragen via mail. Dat verloopt allemaal heel vlot en correct tot nu toe.
Wij hebben onze uitnodiging zelf ontworpen, maar het is een standaard formaat (US-liggend) en we hebben geen "speciallekes" dus gelden de standaardprijzen. Als je wel speciale wensen hebt (papiersoort, reliëfdruk enzo) moet je dat wel navragen of daar extra kosten bijkomen.

Onze ringen hebben wij gehaald bij juwelier Huybrechts op de markt in Geel. Heel wat keuze en ok van prijs. Wij hebben ringen van Amici gekozen.

Voor de bloemen hebben we nog geen idee waar we gaan. Zal waarschijnlijk omgeving van Tielen zijn vermits mijn vriend zijn ouders daar wonen en hij daar 's morgens de bloemen zal ophalen (hij gaat daar slapen de avond voordien).

Weer ineens veel dat concreet wordt he :-) Leuk!

Veel succes ermee!

Groetjes
Joyce




Stéphanie

 Meld misbruik2-1-2013 16:48:11

Wij hebben onze uitnodigingen + extra kaartje voor avondfeestgasten + enveloppen ongeveer 200 euro betaald. Wij vinden dit erg schappelijk van prijs, het hangt natuurlijk ook wel af van het soort uitnodigingen.



tinne
18-5-2013
 Meld misbruik7-1-2013 14:11:09

Hallokes

Bedankt voor de reacties. Dit weekend uitnodigingen en ringen gevonden.
Weer iets dat ik mag schrappen van het lijstje.
Groetjes
Tinne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...