Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd 30/9!!

  12-10-2006 23:38:11
30 september was ONZE DAG. Heel de week toch wel wat schrik gehad voor het weer, en gehoopt dat het op de minst erge momenten zou regenen, maar het weer was echt super! Hele dag zon, lekker warm, maar niet heet. Na bezoekje aan kapper en visagiste, kleedje aangetrokken (ik kon dat allemaal op het gemakje doen, tijd genoeg), werd de bruidegom verwacht rond half 11. Tegen kwart voor 11 was hij nog niet gearriveerd, hm, wel raar… Maar enkele ogenblikken later kwam hij aan bij mijn ouderlijk huis (waar ik de laatste nacht als ongetrouwde vrouw had doorgebracht). Bleek dat hij wat probleempjes had gehad om zijn corsage op zijn plaats te houden. Philippe zag er prachtig uit, en vond dat ook van mij, maar kon dat pas na enkele momenten gezegd krijgen, zo ontroerd was hij… We hebben de eerste momenten gewoon in mekaars armen gelegen. Dan kreeg ik mijn prachtig en heel simpel bruidsboeketje, typisch iets voor mij! Kort aperitiefje thuis, dan op naar gemeentehuis. Na gemeentehuis naar de kerk in Beerzel. De kerk was mooi versierd met ballonnetjes, en gaf toch wel een mooi effect. De mis was heel mooi, veel complimentjes over gekregen, en dat deed wel deugd. Na de kerk zijn we een pistoletje gaan eten met de dichte familie. In de namiddag dan zijn we foto’s gaan nemen in het centrum van Mechelen. Dat was echt DE MAX: met het goede weer zat de Grote Markt vol, iedereen was enthousiast over het feit dat we daar foto’s aan het nemen waren. Supertof: terrasje gedaan, wat foto’s getrokken in het midden van de markt op een dekentje, geweldig! Dan op naar de feestzaal: aperitief en dan mochten de gasten naar binnen (ja, met het schitterende weer hadden we het aperitief buiten kunnen doen, hadden we NOOIT durven hopen!). Als laatste mochten we onder luid applaus de feestzaal binnengaan: WAUW, geweldig kippevelmoment!! Na een lekkere maaltijd (ook niks dan goeie commentaren), en een kort maar krachtig dansfeest, zijn we moe maar volmaakt gelukkig teruggekeerd naar ons huisje, waar we nog alle kaartjes en cadeautjes hebben geopend, alvorens tegen 5 uur in ons bedje te gaan.
Het is een cliché, maar het is inderdaad een supermooie dag, die spijtig genoeg veel te vlug voorbij gaat!!

Op onze site kan je fotootjes terugvinden van onze dag:

www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl

groetjes
Katrien
al 12 dagen mevrouw Sas

Katrien
26-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 866


Evelien
8-9-2007
 Meld misbruik13-10-2006 9:01:25

Heel heel mooi!!!



A
8-9-2007
 Meld misbruik13-10-2006 9:29:02

Knap! Dikke proficiat!

Astrid
08.09.2007



Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik13-10-2006 11:51:28


Jullie straalden gewoon !
Je kleed was héél mooi, als ik me niet vergis een rembo zeker ? Ik had ook een jurk van rembo-styling.

Veel geluk nog en geniet van de wittebroodsweken

groetjes
Mervouw Fisack
09.09.06



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik13-10-2006 18:22:30

Hey

Heel dikke proficiat!!! Jullie zagen er schitterend uit, heel mooi kleed.

Groetjes

Vicky
Reeds 34 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...