Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Winkels suite-galakleding toegankelijk voor rolstoelgebruikers

  29-12-2012 10:31:05
Hallo, ik zou binnenkort met de dames eens op zoek gaan naar kleedjes voor hen. Nu is het zo dat er iemand bij is met een rolstoel, dus ben op zoek naar winkels die toegankelijk zijn voor rolstoelen. Ik dacht bv ook aan P&C op de Meir, maar ik weet niet of er een lift is om naar het eerste verdiep te gaan. Weten jullie nog leuke winkels regio Oost-Vlaanderen en Antwerpen? Rekening houdend dat er een grote parking is voor speciale auto van rolstoelgebruiker of goed bereikbaar is met de tram ofzo.. Alvast bedankt!

Kristel
13-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 920


Veva
28-9-2013
 Meld misbruik29-12-2012 10:35:59

Jagré in Deurne is volgens mij volledig rolstoeltoegankelijk.



Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik29-12-2012 10:37:49

De P&C in wijnegem shopping center



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik3-1-2013 16:55:49

Anne-Sophie outlet in Brasschaat. Mooie ruime winkel met goede prijzen.
Parkeren gaat daar meestal nogal goed, is zowat op het einde van de bredabaan in Brasschaat.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...