Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

46 days to go....speciale ringen hebben we gekozen,met zoveel emotionele waarde voor ons

  28-12-2012 20:46:17
Heyyyy Bruidjes to be...we hebben eindelijk onze ringen gevonden en is echt wel iets speciaals geworden...we hadden namelijk nog gouden juweeltjes van onze overleden papa's en grootouders,en af en toe bekeken we die eens maar voor de rest bleven die gewoon in hun doosje zitten...en nu kwam ik op het idee van het goud te laten smelten en daar onze ringen van te laten maken...zo zijn onze 2 families al verbonden met elkaar in de ringen en wij hebben onze schatjes hun juweeltjes die er nimeer zijn altijd heel dicht bij ons....onze ringen zijn ook heel uniek want geen 2 ervan zijn hetzelfde....we laten het maken bij een goudsmid-winkel die hun eigen atelier hebben,want als je het laat doen via een juwelier die dit niet heeft en het moet opsturen naar de groothandel,heb je een grote kans dat er ook goud bij zit van mensen die je totaal niet kent,omdat ze dat daar in grotere aantallen smelten...en hier mogen we zelf bij zijn als ze het samensmelten.....dit zullen echt wel emotionele ringetjes worden voor ons,en misschien ook een goede tip voor andere toekomstige bruidspaartjes ....;-)))


tina
13-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 940


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-12-2012 21:01:56

super! Ik was ook zoiets van plan ;-) X



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik28-12-2012 22:32:03

Super! Hier net van hetzelfde ;-) Bij ons is het het goud van m'n overleden mama, dus ook bijzonder veel betekenis. We hebben het ook laten maken bij iemand met een eigen atelier. Super zo'n unieke stukken! :-D



Ann
14-9-2013
 Meld misbruik28-12-2012 22:59:52

Wij gaan dit ook doen. Onze ringen gaan we samen met de juwelier ontwerpen en de mijne wordt dan gemaakt met goud van mijn twee oma's. Dan heb ik ze altijd bij me!
Groetjes!



tash
21-9-2013
 Meld misbruik29-12-2012 10:47:19

ook wij doen dit :-). Het is wel een heuse zoektocht geweest want je hebt hier heel wat "foefelaars" in die beweren dat het eigen goud wordt gebruikt maar nadien toch wel blijkt dat het in een rederij terecht komt.......Dus voor bruidjes die in die richting denken : bevraag je heel goed en blijf doorvragen, velen vallen op die manier echt door de mand. als je natuurlijk bij het smelten mag bijblijven, is er geen twijfel meer mogelijk :-)



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik29-12-2012 13:47:46

Mede-bruidjes, ik zou dit ook willen doen. Wij dragen al 10 jaar "gelofte" ringen, en ik vind dit van een grotere betekenis dan "alweer" nieuwe ringen te kopen.

Bedankt dus alvast voor de tip die afraad om het bij een juwelier zonder atelier te doen. Ik ben namelijk erg bang dat het uiteindelijk niet onze ringen gaan zijn :(

Kunnen jullie daarom even laten weten waar jullie het laten doen? Ik wil ook zeker in de ruimte zijn als ze het versmelten :-) zo zijn we zeker en is het ook een intiem moment voor groomy en ik - maakt niet uit als ik hiervoor België rond moet rijden.



tina
13-2-2014
 Meld misbruik2-1-2013 10:29:11

@Katia: is bij Juwelen Rams te Boom op de Boomsesteenweg,kijk maar is eerst op de website,kan je ineens kiken als je van ver moet komen hoe je moet rijden,is echt de moeite!!!xxx



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik13-1-2013 21:18:43

Tinnaaaa, kan je me eens laten weten hoeveel dat ongeveer kost... hopelijk is dit qua budget voor ons haalbaar. Als je het liever privé deelt, ziehier mijn adres: alexiskatia2013@gmail.com

Bedankt alvast!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...