Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis geboekt!!!

  28-12-2012 18:12:11
Net terug van het reisbureau en onze huwelijksreis is geboekt. In juli gaan we voor 9 dagen naar Toscane!!!! We logeren in een charmante B&B in het stadje San Gimignano en huren dan een auto om de streek te verkennen.
We zien het al volledig zitten! Mijn verloofde is al volop bezig met de reisgidsen aan het lezen om alle leuke plekjes op te zoeken :)
groetjes!

Delphine
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 741


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:18:32

Ooh zo fijn zeg. Ik vond het ook heel leuk toen we de boeking deden! Wat is het nu geworden?



Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:35:37

Waaaw zo leuk! Ik kan alleen maar enthousiast zijn over San Gimignano want ik ben daar ten huwelijk gevraagd!



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:51:00

Oh leuk leuk leuk!! Plezant he, al die stapjes dichter bij de grote dag.
Stiekem hoop ik dat wij ook naar Toscane zullen gaan, maar de bestemming zal nog "geheim" blijven tot voor vertrek... Mijn verloofde heeft alles geregeld als verrassing voor mij

Groetjes
Joyce




Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik2-1-2013 21:45:33

Via welk reisbureau hebben jullie geboekt? ik zoek ook iets dergelijks, maar ik heb het gevoel dat reisbureaus je alleen maar van die bombastische hotels willen aansmeren, en bovendien heb ik zelf er te weinig kennis van om zomaar zelf iets te boeken. Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums