Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met de kindjes?

  28-12-2012 17:13:01
Een vraagje voor alle bruidjes die zelf al kindjes hebben: wat doen jullie met de kindjes eens ze moe beginnen te worden?
We hebben drie kindjes die op het moment van de trouw 9,6 en 1,5 zullen zijn.
Aan onze feestzaal is geen mogelijkheid om te overnachten en alle mensen die we graag hebben en die eventueel zouden kunnen babysitten zijn natuurlijk op het feest aanwezig.
De 2 oudsten zullen het wel eventjes volhouden, maar ons dochtertje haar kaars gaat tegen 9u zeker uit zijn en we zien niet meteen een oplossing...

Kim
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1162


Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:16:54

wij hebben ook kindjes die dan 8,5 en 5,5 zullen zijn, wij vragen op de receptie onze kinderoppas en als de receptie gedaan is neemt zij ze mee naar ons huis, eten daar nog iets samen en zij slaapt daar samen met de kindjes terwijl wij in de feestzaal kn overnachten,

groetjes



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik28-12-2012 18:56:48

hallo, hier ook 3 kindjes. 7 - 5 en 1 jaar
Bij ons gaat de babysit de hele dag mee, vooral voor de jongste.
En om ons ook een beetje te ontlasten, alsook onze familieleden.
Wanneer de kids moe worden gaat zij er mee naar huis; en blijft ze tot de dag nadien.

Groetjes




Bea
6-7-2013
 Meld misbruik28-12-2012 19:05:39

Onze kinderen zijn 10 en 7 jaar. Ze gaan gewoon mee en zullen mee naar huis gaan met ofwel vriendin of tante die het eerst naar huis gaat. Van de zaal mocht ik wel slaapmatjes meenemen die we ergens boven in een kamer kunnen leggen in geval van nood.



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik28-12-2012 20:05:05

Ik heb 2 kindjes (4 en 9 maanden) De hele dag gaat er een oppas mee om ze tijdens de momenten dat wij niet kunnen wat bezig te houden. Tegen 19.00u begint het feest en dan gaat zij al met de jongste naar huis zodat zij op tijd in het bedje kan en als de andere dochter moe wordt zijn er genoeg vrijwilligers die haar ff gaan afzetten bij de oppas (10 min van de zaal) en blijven ze daar alletwee slapen.



Kim
8-6-2013
 Meld misbruik28-12-2012 20:10:38

Maar wij hebben in het verleden alleen nog maar beroep gedaan op familie om te babysitten en die zullen dus op ons feest aanwezig zijn. Jullie hebben dus een vaste babysit buitenuit?



Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik29-12-2012 10:09:14

Hey Kim,
Hier hetzelfde probleem.. Mijn dochter zal 3jaar zijn op ons huwelijk.
Wij hebben ook geen baby-sit want meestel gaat ze naar familie of vrienden en die zullen allemaal op het feest zijn.
Ik ben er dus ook nog niet uit van wat we gaan doen. Tijdens de dag zal mijn mama wel op haar passen en voor 's avonds zal ik eens vragen aan de buren of ze daar mag blijven of eventueel haar onthaalmoeder..
Groetjes



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik29-12-2012 11:07:34

wij hebben inderdaad wel een vaste babysit, en afwisselend komt zij ofwel iemand van de familie. vanaf nu gaat zij wel meermaals komen.
Ze is ook volop bezig met vanalles op te zoeken, om tijdens de dag te kunnen doen met de kinderen, knutselen, spelen, tekenen, ...
Ik wil dat de kinderen genieten, maar dat wij en onze familie ook kunnen genieten.
En dan vind ik dit wel de perfecte oplossing!

Onthaalmoeder is ook mss een optie, maar dat is bij ons de schoonmoeder, dus ook gen optie .

Kelly
x



edith
29-6-2013
 Meld misbruik13-1-2013 11:21:50

Ons dochter is 4 jaar. zijn zal de hele dag bij ons blijven. Wij doen dan ook geen avondfeest maar een middagfeest omdat wij onze kleine meid de hele dag bij ons wilden hebben.

Ken je niemand die al een tienerdochter heeft ofzo die dat zou willen doen. Op mijn werk is er een collega en haar dochter komt babysitten als ik naar mijn opleiding moet en mijn man gaan werken is op hetzelfde moment.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...