Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prinsessenhuwelijk

  28-12-2012 13:01:35

Hoi lieve co-prinsessenbruidjes!

Nog vijf maanden en het is zo ver. Jeej! J

Het belangrijkste ligt al vast:

- Feestzaal: Hof ten Damme (Kallo)

- Ceremoniemeester: Erik Beck (van het koningshuis, een echte aanrader!!)

- Fotografe: Oona Smet (een heel sympa meisje, geen ervaring mee maar eerste contact was
zeer fijn)

- Auto’s: (oldtimers MK Jaguar): bruidswagen in het goud/5 volgwagens in het grijs

- Fotolocatie: Luchthaven in Deurne (mijn aanstaande is piloot)

- Muziek kerk: strijkorkest Koen Berger (nog op zoek naar een zangeres). Zelf ga ik als
verrassing voor mijn man tijdens de huwelijksmis piano spelen (in duet met
cello): Brian Crain met “Song for Sienna”

- Tafelindeling: doen we aan de hand van een zelfgemaakt vliegtuigje met de tafelnaam
opgeschreven (voor de vrouwen) (www.veetje.be/vliegknijper) en een rekeninguittreksel (ik ben bankier) met een scratch laag (waar je onder de krablaag de tafelnaam verschijnt). Als de
bestemming dan New York is, wordt de tafel New York binnengeleid op het liedje
van Frank Sinatra “New York, New York” etc.

- Bij de openingspeech op het avondfeest (we zijn er nog niet uit wie 'em gaat geven! ;-)) willen afsluiten met het volgende (verpersoonlijkte) filmpje: www.youtube.com/watch?v=oJPVMWTuZPk maar waarbij dan op 't einde op het typmachine wij een boodschap zullen typen van "Hartelijk welkom op het feest. Wij wensen jullie veel plezier" (zoiets in den aard)


- Een foto album zal dienst doen als gastenboek en een oude koffer met viltstiften
zal er langs staan om deze door de gasten te laten tekenen.


- Als bedankjes zullen we bedrukte slaapmaskers (voor op het vliegtuig) kado doen. We zijn nog op zoek naar een leuke quote! :-)

- Trouwkleed is gekocht, 18januari eerste pas… bij Pierre Yves in Aalst (collectie
Pronovias, model Georgia… met gigasleep en bijkomende haarsleep van 5 meter !!!
J) Mijn droom was altijd om als prinses te gaan ;-) Ik kom ook binnen in de kerk op Canon D van Pachelbel (gespeeld door strijkorkest).


Nu had ik nog drie vragen voor jullie:
1)
Ik wéét dat het al tot zagens toe gevraagd is maaaaaaar ik moet DRINGEND beginnen met het misboekje. Zouden jullie soms voorbeelden willen sturen naar vero.smet@gmail.com aub?
SUPERFEL bedankt!!

2)
Ik zou graag nog iets extra’s doen met de naamkaartjes op tafel. Ik zou ze een
persoonlijke touche willen geven en per gast iets persoonlijks opschrijven,
bijvoorbeeld: “Els, mijn rots in de branding, veel plezier vanavond!”… of een
mini foto van de gast erop plakken of een anecdote erop schrijven … Hebben jullie nog
ideetjes? Nogmaals: HARTELIJK DANK!!

3) Jullie (kritische) mening over de voorbereiding. Mijn doel is om een trouwfeest te geven waarbij de gasten vaak iets hebben van "oh! dit is origineel, hier is over nagedacht"....

Hierbij nog ons Save The Date filmpje, hebben we zelf gemaakt en exact een jaartje geleden gepost op 8 juni 2012:

https://vimeo.com/4347373Liefs,

Véro








Veronique

Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2549


Veronique

 Meld misbruik28-12-2012 13:06:57




Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-12-2012 18:33:24

Wauw ziet er super tof uit :-) Ik heb niet meteen ideetjes... Ik vind de vliegtuigjes super! De link van save the date kreeg ik niet open :s

Succes nog!!
x



Veronique

 Meld misbruik28-12-2012 20:36:39

Dankuwel Kim! Hier nog eens een poging: http://vimeo.com/m/43473735 Jij ook nog veel succes!! X



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik28-12-2012 20:59:12

Nu gaat het wel!! Super tof gedaan :-)



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik28-12-2012 21:27:08

Hey Vero!
Het klinkt alvast écht super!
Als je voorbeelden hebt van misboekjes stuur je ze me dan ook even door? Ik heb er ook dringend nodig Ik vind het wel een leuk onderdeel om te doen!
Als ik je zo bezig hoor ben ik alvast razend benieuwd naar je trouwdag!



Sofie
16-11-2013
 Meld misbruik29-12-2012 7:53:23

WAW als ik dat zo lees, dat ziet er inderdaad een echt princessenhuwelijk uit.

Hof ten Damme is werkelijk de absolute toplocatie in Antwerpen en omgeving. Ik denk dat daaraan niets kan tippen.
We zijn er onlangs naar een huwelijksfeest geweest en ik kan je verzekeren het is er werkelijk tot in de puntjes verzorgd. Het heeft werkelijk de allure van een sterrenrestaurant. Spijtig is het voor ons niet betaalbaar.

Als je graag wat foto's ziet, dan stuur ik je wel de link van dat huwelijk.

Succes nog verder





sarah
17-12-2011
 Meld misbruik29-12-2012 9:14:30

Hoi Véronique, Mijn prinsessen dag zit er al meer dan een jaar op . Tijd vliegt echt... Ivm je muziekkeuze , ik zou de zangeres niet doen en volledig instrumentaal blijven. Een dit wordt niet meer veel gedaan. Ten tweede, als het kwartet en de zangeres niet op elkaar zijn ingespeeld kan dit tegenslagen..( mijn persoonlijke mening) (Ter informatie wij hadden een klassiek koperkwintet en zijn volledig klassiek gebleven) ik ben op trumpet voluntary van Stanley binnengekomen;) Enorm veel complimenten gehad voor de muziek. De jurk, ja ik had zelf een pronovias ;) met een zeer lange sleep. Zaal- ok Bedankjes- misschien een stukje uit het liedje van come fly with me .... Heel veel plezier met de voorbereidingen, het is echt zo voorbij!



Veronique

 Meld misbruik31-12-2012 9:51:13

@ Kim, merciii ! Is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk om te maken ;-)
@ Sylvie: ik heb dit weekend van onze pastoor een pakket huwelijksliturgie toegestuurd gekregen.... 126pagina's vol met allerlei teksten per ondereel. Als dit je interesseert, dan mail ik het je toe! Geef je me ff je mailadres?
@Sofie: thanks!! mijn zusje is afgelopen november ook in Hof ten Damme getrouwd, 't was inderdaad geslaagd! Jij ook nog veel succes!!
@ Sarah: Ik vind al die voorbereidingen echt wel leuk :-) Jouw jurk ziet er prachtig uit! Ik ben nog aan 't twijfelen om een soprane in te huren... daar werkt het strijkkwartet vaak mee samen. 'k Ga nog zien... Het leuke is dat zij tijdens de receptie in de tuin van Hof ten Damme ook nog verder kunnen spelen (want het gaat UITERAARD goed weer zijn 8 juni,hahaha ;-)) Zou je mij jouw misboekje eens willen doorsturen aub? Merci!!



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik31-12-2012 11:15:31

Héy Vero,
Mijn emailadres is sylftje@hotmail.Com
Alvast Merci!



Veronique

 Meld misbruik31-12-2012 12:11:46

Done! ;-)



Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik2-1-2013 10:13:03

Thx ! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...