Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeaulijst huwelijksreis

  26-12-2012 20:49:02
Dag allemaal
Wij zouden graag een cadeaulijst aanmaken met verschillende 'items' van onze huwelijksreis die de gasten ons dan cadeau kunnen doen (bv. vliegticket, een etentje, 1 overnachting in een hotel, enz.). Op die manier doen ze ons wel geld cadeau, maar weten ze ook waar we het aan zullen besteden (in tegenstelling tot de envelopjes met geld die de mensen anders vaak geven op de trouw zelf, wat toch een beetje onpersoonlijker is). Ik zie dat de meeste mensen zo'n cadeaulijst aanmaken op Zankyou, maar daar moet je voor elke transactie een vergoeding betalen aan de website (te betalen door diegene die het cadeau wil geven, of door het bruidspaar zelf). Heeft iemand weet van andere gelijkaardige websites? Anders zou mijn vriend eventueel zelf een lijst aanmaken op onze website, maar dat is natuurlijk al wat meer werk...

Marjan
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1330


Sarra
15-4-2017
 Meld misbruik26-12-2012 20:51:06

Dag Marjan,

Je kan natuurlijk ook een huwelijkslijst bij een reisbureau leggen en dan kunnen de gasten ook zien voor wat ze storten, bvb voor de tickets, voor een activiteit, ... Bij Maretours doen ze dit en Joly Travel in Beveren.

Grtjs
Sarra



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik26-12-2012 21:04:13

Hey dat is inderdaad een optie, maar wij hebben alleen onze vliegtickets en auto geboekt bij het reisbureau. Hotels enzo gaan we via internet doen...



Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik26-12-2012 22:36:08

bij jetair doen ze dat ook! en wordt er ook zo'n lijstje gemaakt,
wij hebben een reis geboekt bij een lokaal reisburo en met een dossier nr kunnen de mensen storten op hun rek nr. heb speciale kaartjes gekregen om bij uitnodigingen te steken, en zo wordt dan onze reis afbetaald



Veronique
13-7-2013
 Meld misbruik27-12-2012 8:24:24

Hey,

Je kan ook zelf een eenvoudige webshop maken via

www.wix.com/html5webbuilder/StartHere

Is helemaal gratis. Ik denk dat ik dit ga gebruiken voor onze huwelijksreislijst.

Groetjes,

Véro




evy

 Meld misbruik25-1-2013 14:22:13

Hallo,

Ik ben volg ook even mee. Zoals Marjan zijn wij ook van het type om de hotels zelf te boeken. Vooral aangezien we een rondreis willen maken en het via touroperators ook gewoon veel duurder is.

Het zou dus inderdaad handig zijn om zelf een huwelijksreislijst te kunnen opstellen zonder tussenkomst van tour operator. Zelf een site ontwerpen, lijkt me dan weer een heel gedoe. Mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik ze graag.

Gr.

Evy



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik25-1-2013 15:05:37

Mijn vriend heeft uiteindelijk zelf een lijst aangemaakt, aangezien hij toch al bezig was met onze website, en volgens hem was het niet zoveel werk. Maar misschien is het natuurlijk al wat meer gedoe als je zelf normaal niet bezig bent met websites :) misschien eens de link proberen die Veronique heeft gepost?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums