Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeest

  12-10-2006 13:32:12
hallo, ik ga trouwen in november2007. graag had ik iets geweten over een ander soort van trouwfeest dan het traditionele buffet zoals eventueel een wandelbuffet of derdelijks. heeft iemand er ervaring mee of andere leuke ideeen. alles is welkom.

sofie
17-11-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 388


Christiaan

 Meld misbruik12-10-2006 15:24:56

Hey hallo als DJ heb ik al allerlei feesten meegemaakt een walking diner is zeer leuk omdat de mensen geen 5 uur aan tafel zitten. Wens je meer info bel me gerust DJ Christiaan 0474/663 420



els
14-7-2007
 Meld misbruik12-10-2006 16:55:14

hallo sofie,

Wij zelf gaan een broodjes- en dessertenbuffet nemen.
Dit hadden we ook gezien bij een neef van mij en het was toen ook heel tof!
De broodjes zijn belegde sandwiches en de desserten is zowat vanalles. We gaan ook soep nemen voor wie wil.
Bij mijn neef waren er ook op een bepaald moment pannekoeken met ijs maar dat gaan we niet doen (was wel heel geliefd, maar de mensen moesten soms lang wachten)

Groetjes, Els
14/07/2007



Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik12-10-2006 16:58:05

Hallo,

Wij dachten daar ook eerst aan maar hebben het toch niet gedaan. Waarschijnlijk wel heel interessant voor recepties en themafeesten op het werk maar minder voor een huwelijk.

Redenen die bij ons speelden:

Wij hebben toch ook wat oudere mensen en er moet rekening mee gehouden worden dat deze niet steeds zolang kunnen staan.

Ooit heeft mijn moeder op een walking diner zelfs niet de mogelijkheid gehad om oesters te eten omdat een groepje zich daarop had gestort en er zo te weinig overbleef voor iedereen.

Nu ja, dit laatste moet de zaal natuurlijk wat bijregelen indien nodig, vind ik!

Veel succes!
Lobke.



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik13-10-2006 8:36:04

Hey,

ik ben zelf ook op zoek naar originele ideeën. Niet om 'origineel' te zijn, maar om ervoor te zorgen dat de dag echt 'onze' dag is, dat iedereen ons erin herkent en dat het geen voorgekauwde trouwdag is... Wij hebben dan ook voor het avondfeest een concept dat bij ons past en dat misschien niet echt origineel is van de manier waarop het eten geserveerd wordt, maar wel om wat we eten. Wij geven namelijk ons trouwfeest op een brouwerij en hebben besloten geen wijnen te serveren. Wel veel verschillende bieren (ook voor apperitief). Het eten is eigenlijk een zeer beperkt buffet, maar mensen moeten het wel gaan eten, want hebben ten eerste keuze uit twee soepen (o.b.v. bier), daarna keuze uit twee hoofdgerechten (met sauzen op basis van bier) en daarna beperkt dessertenbuffet. Denk dus zeker ook na over wàt je geeft, dat kan het ook al origineel maken!

Nog een aantal tips voor een helemaal alternatief trouwfeest: huur een tipi (die zijn heel groot) bij tymmyt en doe het op zijn indiaans. Als je in de zomer trouwt lijkt me het zalig dit te combineren met een reuze BBQ of zo, maar ik trouw volgende winter, dus ja... een tent is niet echt een optie!

Hopelijk heb je er iets aan!!! Veel plezier met plannen



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik13-10-2006 11:43:31

Hey,

wij hebben er ook volledig onze dag van gemaakt... We hebben ons feest gevierd in het Bowlingpaleis Sint-Niklaas. Heel speciaal daaraan was dat we voor een fondu-menu (aperitief, soep, vis- en vleesfondue, dessertenbuffet) gegaan zijn. Het was super gezellig en alle mensen waren tevreden.

Nadien hebben we dan twee spelletjes bowling gedaan en hebben we in een apart zaaltje ons dansfeest gehouden.

Groetjes,
Lieve



saskia
7-7-2007
 Meld misbruik14-10-2006 22:17:26

welke regio is het. In Torhout kan je een vip-receptie geven ( gravenhof ). Is een walking dinner aan allebei kraampjes en is zeer leuk. Na de vip-receptie start het dansfeest en ondertussen kunnen de mensen die zin hebben aansluiten aan het dessertbuffet. Wat je ook kan doen is een tent huren of een fermette en een varkentje aan het spit doen. En al eens gedacht aan een friet- en oliebollenkraam?

Succes
Saskia 07 07 07



Ken

 Meld misbruik23-10-2006 15:33:45

Hey,


Misschien zijn jullie nog op zoek naar een DJ ook!!!

Ik draai reeds sinds mijn 16de en kort daarna was ik resident in verschillende swingcafés. Sinds kort ben ik daar van afgestapt doordat ik papa geworden ben en dat ik niet elke week vrijdag en zaterdag wil gaan draaien. Hierdoor doe ik nu meer en meer feestjes zoals galabals, trouws, grote verjaardagsfeesten, ... Voor deze feesten breng ik steeds een mix van House (Commercieel, Groove, Retro, ...), R&B, jaren 60-70-80, Ambi & Rock ... kortom de goede swingcafé muziek of music to dance. En zeker niet te veel gepraat door de micro want dat verbrot veel!!!

Indien je interesse hebt kan u mij altijd contacteren via Ken_Kesteleyn@yahoo.com.

Groetjes en misschien tot gauw.
Ken


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...