Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

brandos: een slechte eerste ervaring

  21-12-2012 22:59:46
Hey!
Aangezien ik hier al goede reacties gelezen had over brandos, had ik mij er ook eens aan gewaagd om bruidsschoentjes te bestellen! Ik had mijn zinnen gezet op een paar schoentjes en vandaag kwam de levering toe!
Anti-climax toen ik de doos opendeed.... Er zaten compleet andere schoenen in!!En dat in de doos van de schoenen dat ik effectief wou!
pff beetje teleurgesteld!

Emmy
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1405


Lore
11-5-2013
 Meld misbruik22-12-2012 0:07:39

Oei dit is idd balen. Ik kreeg vandaag mijn trouwschoentjes aan van Zalando, helemaal top en dat met leuke korting. Lekker verder zoeken en hopelijk kan je de schoenen terug sturen.



Quintens
22-3-2013
 Meld misbruik22-12-2012 23:53:23

Oei, dat is minder! Ik heb zelf al een aantal keren schoenen besteld bij Brandos (een keer of drie, kan ook vier zijn). Altijd goede ervaringen gehad.
Ik begrijp je frustratie wel....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...