Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen, nervositeit, stress, geluk en weemoed...

  21-12-2012 10:12:34
Whaaaaa... nog 14 dagen op de teller en dan is het al zover!Ik voel de laatste weken duizend dingen door elkaar, zelfs weemoed omdat met die mooie dag ook wel het laatste gebeurt dat met ons trouwen te maken heeft. geen bruidje meer, geen voorbereidingen meer,...
Tja ik heb wel nog massa's werk, of zo voelt het toch. gisteren werd ons misboekje eindelijk goedgekeurd dus dat kan ik nu wat aanpassen en laten drukken. voor de rest ben ik steeds maar lijstjes aan het aflopen in mijn hoofd. 'Is dat al gedaan?' 'Heb ik die al gemaild?' 'Moeten daar nog aanpassingen aan gebeuren?'... Na de trouw gaat mijn hoofd denk ik helemaal leeg zijn! hoeveel meer kan een mens onthouden? ^_^ hehe

Aan alle december en januaribruidjes: veel succes met de laatste loodjes! aan alle andere bruidjes: veeeeeeeeeeeeel plezier met het voorbereiden! genieten van het feit dat je verloofd bent want daar staat een houdbaarheidsdatum op!
x

virginia
5-1-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1131


Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik21-12-2012 10:24:45

Know the feeling
Met nog 6dagen 13u op de teller staat dat motortje in m'n hoofd niet meer stil.
Wel vreemd eigenlijk, totnogtoe niet veel stress gevoeld, maar ik mag eten wat ik wil ik blijf vermageren

Veel succes nog de laatste 2 weken, Virginia, geniet er ook maar nog effe van!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-12-2012 10:29:42

Dat is inderdaad nog een hele leuke en drukke periode - soms heel stressy maar geloof mij, na de trouw zou je het zo willen overdoen :-)! Die voorbereidingen zijn toch ook heel speciaal en gewoon ook leuk!!
Dus geniet nog van die laatste drukke weken ;-)!

Geniet nadien van jullie langverwachte mooiste dag!!

groetjes
Sandra



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik21-12-2012 10:57:09

Waw Virginia, het begint nu voor jullie echt te korten - zalig gevoel moet dat zijn!
Zoveel voorbereiding en laatste checks kan alleen maar een prachtige dag betekenen!



virginia
5-1-2013
 Meld misbruik22-12-2012 22:59:11

dag dames! hehe danku voor de berichtjes, het is inderdaad allemaal heel spannend!
uitkijken naar die mooie dag!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...