Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

the new generation

11-10-2006 21:39:31
hallo is er iemand die dj new generation kent?iemand heeft me er is over vertelten weten jullie van waar deze mannen zijn

groetjes debbie

debbie
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 993

Karine
16-9-2006
 Meld misbruik12-10-2006 15:59:10

Hey Debbie,

Ik weet niet vanwaar die mannen zijn wel uit het waasland en het is ook een moderne discobar. Ik weet niet naar welke stijl je op zoek bent maar heb ze vroeger verschillende malen gehoord op fuiven.

Ik denk dat ze van prijs allemaal wel rond de 500 euro zullen zitten. Wij hadden Maurits De Bock (Beveren) draait zowat alle stijlen van muziek we konden niet anders omdat het een kennis was van onze ouders maar iedereen was heel tevreden.

Vanwaar ben je juist ? Ik ben van Melsele en we zijn nu in stekene gaan wonen.

Groetjes Karine
16-09-2006

debbie
13-7-2007
 Meld misbruik12-10-2006 19:21:27

hallo karin ik woon in de cedronbeekstraat te stekene en waar woon jij

Ken

Meld misbruik23-10-2006 15:39:24

Debbie,

Ik zie dat je nog op zoek bent naar een DJ voor jullie trouwfeest.

Ik draai reeds sinds mijn 16de en kort daarna was ik resident in verschillende swingcafés. Sinds kort ben ik daar van afgestapt doordat ik papa geworden ben en dat ik niet elke week vrijdag en zaterdag wil gaan draaien. Hierdoor doe ik nu meer en meer feestjes zoals galabals, trouws, grote verjaardagsfeesten, ... Voor deze feesten breng ik steeds een mix van House (Commercieel, Groove, Retro, ...), R&B, jaren 60-70-80, Ambi & Rock ... kortom de goede swingcafé muziek of music to dance.

Indien je interesse hebt kan u mij altijd contacteren via Ken_Kesteleyn@yahoo.com.

Groetjes en misschien tot gauw.
Ken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...