Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

55 dagen....

  19-12-2012 19:32:18
Met nog 55 dagen te gaan voor onze D-Day moet ik heel dringend beginnen aan onze misboekskes en geloftes....Heel graag zou ik willen vragen aan jullie of ik een paar voorbeeldjes mag bekijken van die van jullie....en hoe beginnen jullie aan je geloftes????PFFFFF ni gemakkelijk hé....
Groetjes xxx

tina
13-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1003


candy
20-7-2013
 Meld misbruik19-12-2012 20:07:48

je kan altijd een paar voorbeelden vragen aan u pastoor



tina
13-2-2014
 Meld misbruik19-12-2012 20:23:47

Heb ik gedaan en gekregen,maar doen jullie dat dan ook,dus teksten die al zijn gebruikt door andere getrouwde koppeltjes?



candy
20-7-2013
 Meld misbruik19-12-2012 20:35:24

ik heb da toch gedaan maar dan wel een beetje aangepast aan ons



ilse
24-8-2013
 Meld misbruik19-12-2012 21:34:02

vertel jullie verhaal,hoe je mekaar leerde kennen,de grappige of ernstige anekdotes die jullie samen beleefden,en neem rakende veelzeggende muziek



Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik20-12-2012 13:11:24

Hey Tina,

Als je wilt, kan ik jou ons misboekje doorsturen, in dat geval mag je me altijd je e-mail doorgeven. Aangezien wij echter een op en top uberklassiek trouwfeest hadden, was ook ons misboekje erg klassiek.

Mocht het niet jouw ding zijn, dan kan ik je aanraden om ''voorbeeld misboekje huwelijksmis'' of iets dergelijk te google-en (zo heb ik het toch gedaan). Dan krijg je best wel wat resultaten en dan zou je bv uit elke trouwmis de mooiste stukken kunnen halen en die dan gebruiken voor jullie misboekje.

Wat de geloften betreft: wij hadden ervoor gekozen om in ons misboekje de traditionele ''X, ik wil je vrouw/man zijn en ik beloof je trouw te blijven, in goede en kwade dagen, ...''
te gebruiken, maar op de avond voor onze trouw had ik een kaartje klaargelegd voor mijn man waarin ik mijn ''echte'' geloften aan hem had opgeschreven (ik vond gewoon niet dat de hele kerk dat moest horen).

Mijn ''geloften'' gingen als volgt (aangezien het redelijk algemeen is zou je er mss iets van kunnen oppikken):
''Vanaf vandaag ben ik je vrouw
En beloof ik je mijn liefde en trouw
Alle dagen van het leven
Die aan ons nog zijn gegeven
Hoeveel verdriet zij ook brengen
Hoeveel tranen of hoeveel pijn
Zelfs in de donkerste der dagen
Zal ik er altijd voor je zijn.
Want jij leerde mij wat liefde is
Bracht mij het allergrootste geluk
En door nu ook je vrouw te worden
Kan het zeker nooit meer stuk.
En wanneer we dan over een jaar of 50
Oud zijn en grijs, of misschien zelfs kaal
Dan vervelen we geregeld
Onze kleinkinderen met ons liefdesverhaal.
Want wat wij hebben, jij en ik
Is zo uniek, het maakt me stil
En met tranen van vreugde in mijn ogen
Zeg ik nu al, Ja ik wil!''

Nog heel veel succes gewenst met de voorbereidingen.

Liefs,
Katrien



tina
13-2-2014
 Meld misbruik20-12-2012 19:53:28

ohhhh Katrien zo mooi je geloftes aan je man,kben echt ontroerd...en dit heb je dus niet id kerk tegen hem gezegd?heb je er dan andere gezegd tegen hem?xxx



Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik20-12-2012 22:41:23

Hey Tina,

Bedankt voor het compliment!

Dit heb ik idd niet tegen hem in de kerk gezegd. Mijn man is niet zo'n creatief wonder wat taal betreft :D en ik wilde in de mis niet komen aandraven met een persoonlijke tekst die recht uit mijn hart kwam terwijl hij de standaardformulering zou opdreunen.

Vandaar onze keuze om volgende tekst te gebruiken in ons misboekje: "Tony, ik wil je vrouw zijn en ik beloof je trouw te blijven, in goede en kwade dagen, in armoede en rijkdom, in ziekte en gezondheid, ik zal jou liefhebben en waarderen, al de dagen van mijn leven.''
Heel basic, heel standaard, maar het maakte mijn persoonlijke geloften voor hem extra emotioneel en onverwacht.

Nog heeel veel voorbereidingsplezier gewenst! Geniet er nog met volle teugen van!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...