Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zie het even niet meer zitten...

  19-12-2012 8:56:00
Pfff, ik weet dat het een heel slechte periode is dat we trouwen. En eerst dacht ik foert! Als die niet willen komen, hun keuze, zal er niet wakker van liggen... Ondertussen lig ik er toch wel wakker van.

Wij hebben nu uiteindelijk maar de helft of zelfs nog niet van de genodigden die eigenlijk komen en grotendeels is het onze familie.

Gisteren afspraak met de zaal voor de laatste puntjes af te werken. We werden slecht ontvangen, die kon niet lachen. Als we geen voorschot hadden betaald had hij alles afgeblaasd en kon het feest niet bij hun doorgaan daar de aantal personen sterk gedaald zijn.

Ben het even allemaal zo beu!

tatjana
28-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1503


Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik19-12-2012 9:55:35

Dag Tatjana,

ik kan je frustratie zeker begrijpen. Het is helemaal niet fijn om te horen dat je feest dat je in gedachte had niet zo zal kunnen lopen als jij wil. Kop op!! Geniet zeker van je dag en probeer het allemaal wat te relativeren (al is dat veel gemakkelijker geschreven dan effectief gedaan).

Als het personeel van de feestzaal professioneel is zullen ze die dag wel niets laten blijken van hun frustratie. Jij kon ook helemaal niet voorzien dat het zo ging lopen.

Ik wens je nog héél véél succes en probeer er toch nog van te genieten. Het is bijna zover, de dag waarnaar je al zo lang hebt uitgekeken!



Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik19-12-2012 10:47:50

Hey Tatjana,

We trouwen dezelfde dag en ik ken het probleem.
Gelukkig geven ze al geen vrieskou en sneeuw uit, want anders kwamen een paar van mijn tantes en nonkels ook al niet.
Wij zaten op 50 man receptie/100man avondfeest en zitten nu op 35 man receptie/75 man avondfeest...als alles goed gaat.

Maar ik zie het zo: deze die er zijn, zijn er met hun volle goesting bij en zullen zorgen dat het 'n feestje om nooit te vergeten zal zijn.

Wat je zaal betreft, vind ik dit enorm onprofessioneel. Ie kan toch moeilijk jullie zo kort ervoor aan jullie lot overlaten? Als hij zo'n situaties wil vermijden, moet hij maar met 'n minimumforfait werken. (Wij hebben dit bij ons dessertbuffet: het is zoveel per persoon, maar er moet 'n minimumbedrag betaald worden, zodat ze zeker uit de kosten geraken)

Dus Tatjana, chin up! Geniet maar van de laatste dagen voorbereiden en we gaan het niet aan ons hartje laten komen. Zolang onze hubby-to-be's er zijn, is dat het voornaamste,he.




Bea
6-7-2013
 Meld misbruik19-12-2012 14:29:53

O leef echt met je mee! Heb nu zelf van een paar mensen gehoord dat ze bij onze trouw op reis zijn en dat is ook niet leuk maar heb nog geen idee hoe dat op het grote totaal zal zijn. Ik had wel geweten dat het een risico was in de vakantie maar op jouw datum zou ik dat ook niet denken! Ik denk inderdaad je je moet concentreren op de mensen die wel komen en op het trouwen zelf natuurlijk! Genieten en stralen zal je wel die dag en een klein feest is daarom niet minder leuk!



Nathalie
6-7-2013
 Meld misbruik19-12-2012 15:18:05

Hey,

Ik versta je volkomen. Ik heb gisteren mail gekregen van vriendin (zie vorig bericht) dat ze toch voor de reis gekozen heeft. Ze heeft heel erg getwijfeld, maar ze heeft maar een korte vakantie. Ze had graag bij onze trouw willen zijn, maar heeft toch voor die reis gekozen.
Vind dit zeer jammer, maar dat zal de pret van de dag niet bederven. Uiteindelijk op een trouwfeest heb je toch niet zoveel contact met de genodigden. Want je moet telkens van her en der, dus kan je ze toch niet zoveel zien...
Ik hoop alleen maar dat er niet te veel zullen afvallen..
Ik weet wel dat het in de zomervakantie is, maar ik had dan gehoopt (door dat de mensen het al van januari weten) dat ze dit in hun agenda gingen zetten en deze datum zeker gingen vrijhouden. Maar blijkbaar is niet iedereen van dat gedacht...



tatjana
28-12-2012
 Meld misbruik20-12-2012 14:45:08

Dank u allemaal.
Ik heb nu een beslissing genomen, ik regel niets meer met de zaal en wil er geen contact meer mee. Het is aan mijn verloofde om het nog verder af te handelen de laatste details.
Als ik die nog hoor of zie, dan zal ik terug een dipje krijgen... Want als ik er nu nog maar aan denk...
Ik vind dat ze enthousiast moeten reageren en niet zo saai serieus en met niks kunnen lachen...



Michele
14-9-2013
 Meld misbruik21-12-2012 18:41:14

hey Tatjana

Super vervelend maar kop op! 't is nog een weekje voor een van de mooiste dagen uit jullie leven. Als de feestzaal inderdaad professioneel werkt had hij op voorhand moeten weten dat er in die periode altijd wat minder volk komt dan genodigd is. Ik zou zelfs meer zeggen: hij had dat op voorhand al tegen jullie kunnen zeggen.
Nu, dat gezegd zijnde: mss is er bij hun die dag ook heel slecht nieuws binnengekomen (ik ken een restauranthouder die in de week stiepelzat rondliep in de zaal, uiteindelijk bleek zijn beste vriend die ochtend te zijn verongelukt) Soms helpt het om over en wrevel te geraken als je denkt dat hun reactie niet persoonlijk was maar kan voortvloeien uit iets anders.

In elk geval, laat je dat niet in een dipje brengen! Je moet kunnen uitkijken en het zal geweldig worden. Ik ben in elk geval heeel benieuwd naar je verhaal volgende week :)

Vrolijk kerstfeest alvast!!!

Michèle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...