Terug naar overzicht
O leef echt met je mee! Heb nu zelf van een paar mensen gehoord dat ze bij onze trouw op reis zijn en dat is ook niet leuk maar heb nog geen idee hoe dat op het grote totaal zal zijn. Ik had wel geweten dat het een risico was in de vakantie maar op jouw datum zou ik dat ook niet denken! Ik denk inderdaad je je moet concentreren op de mensen die wel komen en op het trouwen zelf natuurlijk! Genieten en stralen zal je wel die dag en een klein feest is daarom niet minder leuk!
Hey, Ik versta je volkomen. Ik heb gisteren mail gekregen van vriendin (zie vorig bericht) dat ze toch voor de reis gekozen heeft. Ze heeft heel erg getwijfeld, maar ze heeft maar een korte vakantie. Ze had graag bij onze trouw willen zijn, maar heeft toch voor die reis gekozen. Vind dit zeer jammer, maar dat zal de pret van de dag niet bederven. Uiteindelijk op een trouwfeest heb je toch niet zoveel contact met de genodigden. Want je moet telkens van her en der, dus kan je ze toch niet zoveel zien... Ik hoop alleen maar dat er niet te veel zullen afvallen.. Ik weet wel dat het in de zomervakantie is, maar ik had dan gehoopt (door dat de mensen het al van januari weten) dat ze dit in hun agenda gingen zetten en deze datum zeker gingen vrijhouden. Maar blijkbaar is niet iedereen van dat gedacht...