Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mauritius of Bali?

  18-12-2012 13:27:40
Beste bruidjes, Met nog 198 dagen op de teller wordt het tijd om ook eens aan onze huwelijksreis te denken. Eerst dachten we niet op huwelijksreis te gaan aangezien we pas een huis gekocht hebben. Maar onder het motto "je trouwt maar 1keer" hebben we ons toch bedacht. We zijn naar het reisbureau geweest en teruggekomen met twee grote zakken vol brochures. Na enkele avonden door de boeken te bladeren, viel ons oog op Mauritius en Bali. Bali bevalt ons omdat je een combinatie kan maken tussen excursies en rust. Maar Mauritius biedt meer voordelen voor honneymooners, dus dat is wel interessant ( je hebt er dan eens recht op...) Nu zagen we dat juli niet de beste maand is om naar Mauritius te gaan, de grote kans op regen schrikt ons wat af. Heeft er iemand ervaringen met deze bestemming in juli of augustus? Stefanie

stefanie
5-7-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1127


Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik18-12-2012 13:33:43

Dag Stefanie,

Ik ben enkele jaren geleden naar Mauritius geweest, was eind augustus als ik me niet vergis. De temperaturen waren toen nog aangenaam, maar het was wel erg vroeg donker (rond 17u30 begon het al te schemeren). Dus daar moet je zeker rekening mee houden.



Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik18-12-2012 15:01:30

Ik ga effe meevolgen want wij zitten met hetzelfde dilemma. Bruidskortingen zijn in Mauritius echt wel enorm, en dat doet ons toch overwegen om dan 1 x voor de super de luxe te gaan :-)



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik18-12-2012 21:07:39

Dag Stefanie

Wij hebben ook lang getwijfeld tussen Mauritius, Bali en Seychellen.
We hebben niet voor Bali gekozen, omdat er geen honeymoonacties waren en ik tijdens onze honeymoon dat toch net wel wou.
Toen ging het tussen Seychellen en Mauritius. Seychellen was een heel stuk duurder. Maar Mauritius hebben we niet gekozen door de weinig overtuigende weersverwachtingen.

Onze huwelijksreis in de Seychellen was echt fantastisch. Af en toe wel wat bewolking en soms wat regen, maar nog steeds beter (en warmer vooral) dan Mauritius.

Dus misschien is dat ook een optie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums