Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppes maken!

  11-10-2006 13:50:49
Hallo,

Wij hebben een groot probleem! Wij hebben voor onze uitnodigingen een bepaalde kleur papier en nergens zijn er in die kleur enveloppes te vinden!! Weet er iemand van jullie waar ik eventueel enveloppes kan laten maken???


Groetjes,
Karen
22.12.2006

Karen
22-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 835


Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik11-10-2006 14:28:52

Hoi,

Om dezelfde reden hebben wij onze enveloppes zelf gemaakt... een hels werkje, maar als je er op tijd aan begint en je maakt er een beetje op overschot (dat je er op het einde niet nog extra moet maken), is het wel te doen!

Let dan wel op dat je formaat van uitnodiging niet te groot is. Onze enveloppes waren 19cm op 10.5cm (kan in een A4).

Groetjes,
Miriam
28/10/06



Tania
15-10-2006
 Meld misbruik12-10-2006 9:43:34

Hoi,

Reeds bij AVA papierhandel gaan zien?
Ze hebben daar héél véél kleuren in verschillende maten.
Ook bij Schleipper in Brussel, maar die zijn wat duurder.

Groetjes,
Tania



Christine
30-9-2006
 Meld misbruik12-10-2006 11:57:24

Hey,

Wij hadden hetzelfe probleem. Onze uitnodigen waren op een nieuw kleur papier van bij de AVA, een 'eisgrau'. Maar aangezien wij er in bordeaux op drukten, hebben wij toen voor bordeaux enveloppen gekozen.

En eigenlijk vond ik het de beste keuze dat we hebben kunnen doen.

Groetjes,
Christine



Jacqueline
22-12-2006
 Meld misbruik12-10-2006 15:26:02

Hoi Karen,

Mooie trouwdatum 22-12-2006!!
onze trouwdatum is ook 22-12-2006
Mag ik vragen waarom jullie deze datum hebben gekozen??
Wel heel romantisch he zo voor kerst. Hoop wel dat het weer mee zit. (geen regen) misschien krijgen we wel een beetje sneeuw.

Heb je al een oplossing gevonden voor je enveloppen probleem??
Wat voor kleur uitnodigingen/kaart hebben jullie?
Jurk al gekocht? zo ja waar ben je geweest??

groetjes jacqueline



Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik12-10-2006 16:51:15

Hallo,

Ik zou proberen in een contrastkleur te werken in plaats van in dezelfde tint proberen te gaan.

Zoals hier eerder al opgegeven kan het interessant zijn om de envoloppe in hetzelfde kleur te maken als de kleur van het opschrift?

Veel succes!!



Jacqueline
22-12-2006
 Meld misbruik13-10-2006 8:27:01

Hallo Karen,

Waarom bij ons 22-12, vrienden van ons zijn in september getrouwt en we wilde niet te dicht op elkaar trouwen en mijn vriend wilde dit jaar trouwen en zo kwamen wij in december uit en dan is kerst de leukste tijd en we hebben daarna ook 2 weken vakantie want mijn vriend heeft een eigen bedrijf in de bouw en hoeft dan geen vrij te nemen want dan hebben we bouwvak.

Bij ons zijn de voorbereidingen zo goed als klaar. Fotograaf, auto (we hebben een oude rolls royce) jurk (heb jij je jurk al? zo ja waar ben je geslaagd) ik ben in Alkmaar geweest bij Mary Borsato en daar ben ik ook geslaagd, gastenboek doet onze fotograaf die maakt van die dag foto's bv van mijn haar, jurk, pak van mijn vriend en maakt daar een collage van en daar om heen kunnen mensen hun naam schrijven en dat komt bij het album zelf erbij, bruidsboeket hebben we ook besteld (rozen en orchideeen)
bruidsmeisje is ook al helemaal aangekleed voor die dag.
Heb nu wel ontzettend zin in die dag. Nog maar 10 weekjes.
(ontzettend leuk dat er nog meer mensen op 22-12 gaan trouwen.)

Wanneer gaan jullie in ondertrouw?
wij 27-10.

Ben je ten huwelijk gevraagt? of heb jij je vriend gevraagt?

Hoe oud zijn jullie (als ik vragen mag?)

Hoop snel weer iets van je te horen
groetjes jacqueline


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...