Terug naar overzicht
Dag SaskiaIk weet het niet precies... Een bekende juwelier in Wetteren, maar de naam ontsnapt me nu even...Zal het eens navragen en laat je het zo rap mogelijk weten!GroetjesVeroniek20 07 2007
ok heel erg bedankt!!!! kan ik daar mijn licht es gaan opsteken...
Was het soms Baele? Is in de FlorimontLeirensstraat, geloof wel dat ze die vingerprints doen. Groetjes,Miriam
HoiIk denk dat het Baele was, maar ben het niet voor 10% zeker! Mijn schoonzus heeft haar ringen daar gaan halen, maar ik weet niet of mijn neef bij dezelfde juwelier is langsgegaan...Heb hun gebeld, maar hun GSM stond af... Heb het ingesproken op hun voicemail en hoop dat ze me rap iets laten weten...GroetjesVeroniek
heel heel erg bedankt!!! ben al es op de site van Baele gaan kijken en die doet het wel in elk geval... als je wil mag je me gerust nog wel iets laten wetenalvast bedanktsas 677
Dag SaskiaHeb nu pas reactie gekregen... Dit was de reactie:Wij hebben onze ringen laten maken bij Kris Baele in Wetteren. Ik heb wel onlangs gelezen dat hij uitverkoop deed voor een verbouwing, ik weet niet of die verbouwingen al rond zijn, dus mogelijk is de zaak nog even gesloten of tijdelijk verhuisd. Zijn zaak is in de Florimond Leirensstraat in Wetteren - centrum (de winkelstraat die uitkomt op de Markt). Wij hebben een vingerafdruk in warme was moeten maken en daaruit heeft hij een mooi stukje gehaald. De vingerafdruk zit in een lichte "verzakking" waardoor er na 4 jaar nog niets afgesleten is (bij "beperkt normaal gebruik" weliswaar: ik draag mijn ring elke dag, maar moet hem uitdoen voor het werk in het ziekenhuis; en Koen draagt hem enkel in het weekend omdat hij ook geen ring mag dragen op het werk). GroetjesVeroniek20 07 2007