Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Site gezocht!

  17-12-2012 9:51:40
Hallo allemaal,

Via via raakte ik op een site waar je als koppel je huwelijksreis in stukjes en beetjes kunt laten financieren door je genodigden. Dit gebeurt op een site, de mensen geven maw geen geld in een enveloppe, maar een stukje van de huwelijksreis.
Wij vinden dit idee (niet zomaar geld geven) een super tof idee, maar zouden dit heel graag omzetten naar onze verbouwingen, waar we ook graag een site zouden maken met delen van de nog uit te voeren werken, waar de gasten dan een stukje kunnen aan bijdragen.

Onze vraag nu is of er onder jullie een site weten waar we dat kunnen invoeren, we zijn geen zo'n digitale kraks, zodat we dus zelf geen zo'n site kunnen maken. Het zou super zijn, mochten de gasten kunnen zien en aankopen wat ze willen en dat ze dan een genre bon of zo kunnen afdrukken en dat dan aan ons ook kunnen tonen wat ze kochten (dat maakt het voor ons leuk om hen dan gericht te bedanken met een foto van de geleverde werken bv) .

Bedankt voor de ideetjes alvast!

sofie
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1296


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik17-12-2012 14:53:52

Ik zou het zo complex niet maken, maar je hebt wel originele ideeën blijkbaar.
Dat dit mogelijk is met een huwelijksreis...ok.
Maar een verzameling binnenmuren, vloeren in chape, opengekapte muren voor electriciteit, een hoop bouwafval in een container....ik zeg maar wat...dat in kaart brengen om dan op een site te plaatsen, lijkt mij onbegonnen of onmogelijk werk.
Indien je gewoon op je uitnodigingen vermeld dat je graag centen voor jullie verbouwingen ontvangt, dan is dit voor iedereen duidelijk, weten ze perfect waar ze aan bijdragen.



Eva
24-8-2013
 Meld misbruik17-12-2012 16:57:13

Hallo Sofie!

twee vrienden van ons die getrouwd zijn (ook een Sofie trouwens) hebben exact jouw idee gedaan! Je kon een dorpel kopen, ramen, bakstenen (1 euro 't stuk zodat je zeker je exacte bedrag dat je wou geven kon vormen), een zak cement, klinken, ....
Het was superleuk! En nu als we daar komen zeg ik altijd: aha, mijn deurklink! (want ik heb die van de voordeur gekocht) Zeker doen dus zou ik zeggen!

Zij hadden de site zelf gemaakt. Ik heb al gevraagd of ze het willen aanpassen voor ons, om een auto te kopen (met auto-onderdelen en liters diesel dus), en dat wouden ze zeker doen. Ik kan eens vragen aan hem of hij (tegen een kleine vergoeding waarschijnlijk) dat ook voor jullie zou willen doen? (voor ons is het ons huwelijkscadeau van hem, met leuke domeinnaam erbij enzo)

Wat denk je?




Evelien
22-6-2013
 Meld misbruik17-12-2012 23:40:43

Wij gaan op reis naar Australie met Aussietours.Via hun site gaan wij dit ook doen. Je kan er misschien eens gaan piepen en ideetjes opdoen... www.aussietours.be



Flo
19-5-2013
 Meld misbruik18-12-2012 15:04:52

Hey Eva, zo leuk zeg :)
Zou ik zo nieuwsgierig mogen zijn om te vragen welke de website juist is (zodat ik een ideetje heb) want hier hebben wij anders mss ook wel interesse :)

Liefs



britt
31-8-2013
 Meld misbruik29-12-2012 7:41:03

Dag Eva, Ook wij denken aan een auto-cadeau-site en weet niet hoe te starten. Ik ben dus zeer benieuwd. Mogen wij ook een kijkje nemen? Thx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...