Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog eventjes vermelden

  16-12-2012 20:52:59
Hoi,
We hadden graag nog eventjes enkele mensen bedankt en ook subtiel wat reclame gemaakt :-)
Ik wil eingelijk vnl de fotograaf, jessica van Glimshot bedanken, ze is echt super!
ze heeft de hele dag hééél subtiel bij ons aanwezig geweest. Ik moet zeggen, in het begin was het een beetje onwennig, maar na een tijdje merkten we zelf niet meer dat ze foto's aan het nemen was. Ze was aanwezig vanaf de opmaak van de bruid tot na de openingsdans. De avond na ons huwelijk hadden we al de eerste foto's. Echt zalig!
en nu, na 2 weken ongeveer krijgen we al de foto's op USB.
Dus als er nog bruidjes op zoek zijn... :-)

ook bruidshuis ellen in oostburg zorgde voor een super service. Echt mooie kleedjes en niet zo duur.

Ook de kleedjes van humpiedump zijn super, snel geleverd, mooie kwaliteit en niet duur.

Groetjes


Fien
8-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1256


Evy
27-7-2013
 Meld misbruik16-12-2012 22:46:27

Hallo,

De kleedjes van humpiedump heb je die via internet besteld of ben je naar daar gegaan? Ik had die website ook al bekeken en ze hebben wel leuke dingen.




tatjana
28-12-2012
 Meld misbruik17-12-2012 14:53:02

Ahja, ik heb jullie foto's vorige week op de website zitten bekijken en kreeg tranen in mijn ogen!
Jessica zal ook onze fotograaf zijn van bij de opmaak tot savonds, hadden een heel goed gesprek met haar... Dus denk wel dat dit goed komt :)
Had je ook voor de verrassingsalbum gekozen?



Fien
8-12-2012
 Meld misbruik17-12-2012 18:52:32

jullie zullen ook hele prachtige foto's hebben! daar ben ik van overtuigd!
nee, wij zullen onze album zelf maken, zo kunnen we zelf beetje kiezen welke foto's enzo, en ook, ik ben daar eingelijk graag mee bezig om zo'n dingen zelf te maken :-)

heel veel succes ! het is bijna aan jullie !
groetjes




tatjana
28-12-2012
 Meld misbruik18-12-2012 11:43:31

Ja, het is natuurlijk inderdaad wel toffer om zelf die album te maken..
Maar wij moeten nog onze albums maken van onze reizen! Dusja, daarom mag Jessica die album maken... Zo moet de familie geen jaren wachten om een album te bekijken, alhoewel ze kunnen het ook op het internet terugvinden.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...