Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Tania - Vankets

  11-10-2006 10:43:37
Dag Tania,

Eens gaan piepen op jullie website en jullie zagen er echt schitterend uit! Ben zelf ook een Vanketsfan geworden en mijn droomkleedje is ondertussen ook al besteld. Maar ik ben wel nog op zoek naar bijpassende lange oorbellen. De bruidswinkel ging er proberen bij te bestellen maar k zou toch op voorhand een paar voorbeeldjes willen zien. Maar natuurlijk nergens op internet te vinden..Waren de jouwe ook van Vankets?

Groetjes,

Barbara

Barbara
24-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 907


Tania
15-10-2006
 Meld misbruik12-10-2006 9:37:15

Hoi Barbara,

Die van mij, heeft mijn vriendin voor me gemaakt. Want ik vond ze ook niet in de winkel waar ik mijn kleedje heb gekocht.
Zo waren ze ook perfect op de lengte die ik wou. (Wou juist niet tot op de schouder, zodat het bengelt :-) )
Het is wel geïspireerd op deze van Van Kets en met swarowski pareltjes.
Meestal kunnen mensen die zo'n ringen van pareltjes maken, ook oorbellen maken.

Succes met je huwelijk en je kleedje,
Groetjes,
Tania


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...