Terug naar overzicht
Hey,Deze periode is ideaal.Bij de meeste winkels is de nieuwe collectie al binnen en worden er ook opendeurdagen gehouden.Moest ik van u zijn dan zou ik toch in de maanden oktober of november gaan.Veel succes!!!Groetjes, Sissi
Hey,Ik heb een aantal weken geleden mijn kleding besteld. Ik trouw op 14/07/07.Daar zeiden ze ook dat het nu de ideale moment is.Groetjes
Hey,Wij trouwen op 22-06-2007 en ik heb zaterdag mijn kleedje gekocht.GroetjesMioe
Wij trouwen op 19 mei 2007 en ik ben al in augustus geweest.Nu is het ook wel ideaal, want ze hebben nog de vorige collectie en al veel van de nieuwe collectie. Dan weet je dat je hebt wat je wil, en kun je dan op je gemak zoeken naar bijpassende schoenen en sieraden en zo..
Hoi Debbie,Wij trouwen op 6 juni 2007, ben vorig weekend naar een opendeurdag geweest, om al een idee te krijgen wat ik mooi vond. Ik heb een afspraak gemaakt op 9 december. Maar de volledige nieuwe collectie is normaal begin november binnen. Zoals ze het mij hebben gezegd:1e maal: kleedjes passen (ook al zijn ze niet echt uw maat) en eventueel een keuze maken.2e maal (6-8 weken later = leveringstijd jurk): eventuele aanpassingen aan het kleed laten doen.en dan een 3e-4e maal teruggaan om zeker te zijn dat ze super zit ;-)groetjes en veel succes!Karolien
6 Maand voor het huwelijk is ruim voldoende om het kiezen van een jurk, bovendien trouwen jullie in de zomer, dus moet je toch wachten tot de zomercolectie uitkomt.één goede raad, maar misschien weet je dit al, koop eerst de schoenen voor je het kleed laat maken!Op blote voeten kan een kleed perfect van lengte zijn, eenmaal met schoenen of hakken aan is het veel te kort!Veel succes!
Hoi!Wij trouwen ook op vrijdag 13/07/'07!! Dus nog een koppel die zich niet laat doen door vrijdag den 13den! Ik ben ook al gaan passen, maar tot nu toe nog niks gevonden...Groetjes, LISA13/07/'07