Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met Daemshof?

  10-12-2012 10:52:55
Dag allemaal!

Zoals de titel het al zegt zijn we benieuwd of er mensen zijn die al in het Daemshof geweest zijn. Alle ervaringen zijn welkom!

Groetjes,
Ine

Ine
31-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1787


CHANTAL

 Meld misbruik10-12-2012 11:37:52

Hallo, Vanaf het eerste contact met het Daemshof wisten we meteen, dit is voor ons de perfecte locatie. Alles was gewoon af! Perfecte bediening, heel lekker eten de juiste ambiance en dit alles in een huiselijke sfeer, voor een zeer correcte prijs. Als ik van u was, ik zou niet twijfelen u zal er zeker geen spijt van hebben. Succes. Grtz. Chantal



David
31-7-2009
 Meld misbruik10-12-2012 11:39:10

Hey Ine,


Ondanks het feit dat ik het haat om te reageren op fora, wil ik nu wel heel graag reageren op je vraag!

Want wij ons huwelijksfeest heeft plaatsgevonden in het Daemshof. Het uittypen van mijn reactie geeft me nog steeds kippenvel. Zo goed was het.

De redenen waarom wij voor het Daemshof hebben gekozen:

* Ze zijn ongelooflijk stipt in hun voorbereidingen, opvolging en organisatie
* Het eten is gegarandeerd een michelinster waard. Zeer verfijnd en vol smaak en verrassende toetsen.
*De bediening is superprofessioneel, vlot en heel vriendelijk.
* Het waren de enige eigenaars van een feestzaal waar we volop durfden op vertrouwen.
* Hun dessertenbuffet is ongezien!!!! Megaveel en Megalekker.

tot slot geef ik je nog enkele reacties mee die we achteraf hebben gekregen van vrienden en familie.

Subliem, beste trouwfeest in mijn leven, waanzinnig lekkere wijn en eten, ...

het is nu 3 jaar geleden en nog steeds gaan we elk jaar naar hun zondagsrestaurant om ons huwelijk te vieren.

Kortom, ik kan duizend redenen vinden om te kiezen voor het Daemshof, maar niet 1 reden kan ik vinden om te opteren voor een andere feestzaal.

Als je wil mag je met heb contact opnemen en mijn gsmnummer vragen.

Ik ben ervan overtuigd dat wanneer je met mijn echtgenote zou spreken, je keuze onmiddellijk gemaakt is. :-)

In ieder geval veel geluk en succes bij je keuze.

Mocht je hen bellen doe Wilfried en Marcella de groeten van David en Ineke (31/07/2009)






hanne

 Meld misbruik10-12-2012 12:54:43

Euhm. Ik wou hetzelfde typen als hierboven. Volmondig akkoord met David. Ik kan nog toevoegen dat ik het zeker opnieuw daar zou willen doen. Het was een onbezorgde dag. Alles was op voorhand goed doorgesproken met Wilfried en de dag zelf konden we genieten. Zo moet dat zijn. Dat is gewoon een zaal waar alles in orde is en ook zal zijn. Het eten is echt geweldig. Ongezien dat voor zoveel mensen een menu op topniveau gegeven wordt! Onze receptie vond plaats in de tuin en dat was ook echt fantastisch! Zowel van het feest en de receptie wordt nog steeds gesproken onder mijn vrienden. Ook het prijskaartje was eerlijk en dus geen verrassingen achteraf, want dat hoor je wel eens. Een aanrader met stip!



anke
24-5-2014
 Meld misbruik10-12-2012 16:47:03

wij hebben deze gekozen als feestzaal, mijn zus en mijn neef is er ook getrouwd, alles was echt af. Eten subliem, dj was toen wel wat minder bij mijn neef (maar denk vooral doordat dit hun keuze van muziek was). Voor de rest echt niets negatiefs over te zeggen. Onze familie vond het bij mijn zus ook echt af.

Ik vond het zelf zo super dat ik dus ook mijn eigen trouwfeest er wou laten plaatsvinden.




anke
24-5-2014
 Meld misbruik10-12-2012 16:47:28

Ahja zie net, dat je dus niet meer voor het daemshof moet gaan, want we trouwen op zelfde datum :p



Ine
31-5-2014
 Meld misbruik10-12-2012 18:16:31

Bedankt voor jullie reacties! Wel leuk om te horen! We gaan vanavond kijken dus ben echt benieuwd! @ anke: wat een toeval! Maar als het ons echt aanstaat nemen we gewoon een andere datum :-) niet erg!



anke
24-5-2014
 Meld misbruik10-12-2012 18:48:26

@Ine:

Ok :) , laat maar weten wat je er van vond.



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik10-12-2012 19:01:45

Dag Ine,

Als je eenmaal bent gaan kijken en je de hele uitleg van Wilfried hebt gekregen, geloof me maar: dan verander je spontaan je trouwdatum. Hebben wij ook gedaan!
Ik kan alleen maar bijtreden wat al gezegd is geweest: superlekker, superfijne bediening (mijn grootmoeder helpen bv. toen ze naar het dessertenbuffet ging: dat zijn details, maar die maken het wel af), geen verrassingen qua factuur.

Neen, eerlijk gezegd: spijtig dat ik al getrouwd ben, want ik zou meteen daar opnieuw mijn trouwfeest geven.

Zeker gaan kijken!

Groetjes
Ines
3 oktober 2008



Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik10-12-2012 22:12:43

Nog een snelle reactie om te zeggen: Niet twijfelen!
Alles dik in orde. Menu's kunnen aangepast worden naar wensen, er wordt rekening gehouden met speciale gasten (vegetariërs, zwangeren, ...), bij mooi weer is de receptie in de tuin onvergetelijk, personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Kortom: niets is teveel!

Wij zouden niet meer twijfelen, echt een aanrader.

Veel succes!
Hopelijk vinden jullie een geschikte datum.
Geniet in ieder geval van de trouwplannen...



Ine
31-5-2014
 Meld misbruik11-12-2012 12:47:59

Bedankt voor jullie super leuke reacties! We zijn gisterenavond geweest en het was idd echt een meevaller! De kans is heel groot dat we ons feest daar zullen doen. En dan schuiven we wel met onze datum he Anke ;-)

@ David en Ineke: ik heb de groetjes gedaan en hij was er heel blij mee!

Ik hou jullie op de hoogte! En iedereen nog veel succes met het verder plannen!
Groetjes



David
31-7-2009
 Meld misbruik11-12-2012 13:46:47

Hey Ine,

Bedankt!

Als er nog plaats is op je trouwfeest zijn wij zeker bereid de boel mee te komen opvrolijken hoor!

Wij hebben onze datum ook aangepast aan hun schema en hebben geopteerd voor een vrijdag!

In ieder geval, veel succes.



Ann

 Meld misbruik11-12-2012 13:54:43

Hoi Ine,
misschien een wat latere reactie voor het geval je nog over de streep moet getrokken worden voor je beslissing,
Wij zijn 15 jaar geleden gehuwd in het Daemshof! Het was werkelijk een feest om nooit meer te vergeten. Onze familie spreekt er nog altijd over.
We hebben ondertussen nog aangeschoven aan veel feesttafels van huwelijken maar moesten we nu opnieuw moeten trouwen, zouden we zonder twijfel direct terug voor Wilfried en Marcella kiezen. De prachtige omgeving, de zeer persoonlijke aanpak, het overheerlijke eten en inderdaad een megadessertenbuffet.... allemaal even onvergetelijk.
Dus ik zou zeggen: vastleggen maar en dan uitkijken naar een prachtig huwelijksfeest.
Ann



Ine
31-5-2014
 Meld misbruik18-12-2012 10:57:53

Hey Allemaal!

We waren eigenlijk ook wel heel erg overtuigd vd locatie maar er is 1 vervelend ding... We vrezen dat we teveel volk gaan hebben voor in het Daemshof :-(
We hebben al proberen te schrappen maar gaan gemakkelijk boven de 200 genodigden komen. Hebben jullie nog andere suggesties voor ons?

Dank je wel! x



anke
24-5-2014
 Meld misbruik18-12-2012 11:40:51

Misschien de hezehoef in Olen? Op zich als je met veel volk zit kan je de grote zaal nemen en die is echt ook nog wel mooi. En heb er ook al goede dingen van gehoord.



Ine
31-5-2014
 Meld misbruik6-1-2013 12:07:04

Hoi allemaal!

Verandering vd plannen! We hebben eens serieus nagedacht en gaan waarschijnlijk een stuk van onze gastenlijst op een receptie laten komen waardoor we toch op ons avondfeest voldoende plaats zouden hebben in het Daemshof!
Hopelijk kan onze datum nu nog... Dus even afwachten!

Groetjes! Ine



David
31-7-2009
 Meld misbruik21-1-2013 9:32:56

Heel goed idee Ine! Veel succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info