Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen Van Kets

  10-10-2006 14:00:41
Hoi,

Weet er iemand of de collectie juwelen van Van Kets ergens op internet staat? Op zijn website alleszins niet..

Bedankt!
Barbara

Barbara
24-3-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1114


Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik10-10-2006 15:20:28

Hallo Barbara,

op zijn site staan 4 ringen en als je daarop klikt, kom je terecht op: www.jewelti.be/nl/

Groetjes,
Dominique
25.11.2006



Barbara
24-3-2007
 Meld misbruik10-10-2006 15:42:19

Hai Dominique,

kheb t berichtje misschien iets te vlug ingetypt want k ben eigenlijk op zoek naar oorbellen die passen bij zijn trouwkleedjes.
Al op Swarovski gekeken want daar werkt hij ook mee maar niets gezien die er echt bij past.

Groetjes!



theo

 Meld misbruik8-11-2008 12:00:00

Dag Barbara,
Einde volgende week staat de collectie op de website van www.fannyvandenheuven.be
groeten
Theo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...