Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bangkok excursies

  9-12-2012 20:19:47
Hallo,

We verblijven drie dagen in Bangkok en we hebben geboekt via fox.nl
Nu kan je bij deze maatschappij ook excursies boeken maar zou ik deze via hen boeken of in Bangkok zelf?

We hadden gedacht aan volgende excursies:
- drijvende markt
- grand palace en emerald boeddha
- auytthaya

Zijn deze de moeite of hebben jullie nog tips wat we zeker moeten zien?

Bedankt :-)

Katrien
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1160


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik9-12-2012 22:01:39

Wij zijn niet naar Bankok geweest, maar wel naar Khao Lak en onze ervaring zegt vooral dat het zoveel goedkoper en beter is als je ter plekke op straat boekt. Wij twijfelden ook eerst om via onze maatschappij te reserven, maar al snel hadden we Belgen ontmoet en toen waren we overtuigd. Vb. Wij hadden een trip geboekt via een reisbureau op straat en andere Belgen in ons hotel dezelfde trip via de maatschappij. Wij kwamen hun dus telkens tegen en bleek dus dat wij exact dezelfde route deden en de onze zelfs op bepaalde momenten beter was! Ik zou dus ter plaatste boeken. De drijvende markt wilden we ook graag zien, maar dat was te ver... Maar zeker de moeite! Wij zijn naar een plaatselijke markt geweest en de sfeer en cultuur is zo mooi, dus als je die kans hebt...zeker doen! Helaas geen verdere tips, want Bankok was toch zeker een uur vliegen van bij ons. Groetjes.



Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik9-12-2012 22:44:08

Ik zou ook ter plaatse boeken, al valt the royal palace en de Emerald buddha heel gemakkelijk op je eentje te doen. Wat ook echt een aanrader is, is een fietstocht, wij hebben dit gedaan en was heel leuk! http://www.bangkokbiking.com/

We hebben ook een excursie gedaan via een reisbureau op straat, viel wel mee, maar onze gids kon de r niet uitspreken en was soms moeilijk te verstaan :-) Ik heb wel heel goeie reviews gelezen over "tour with thong" staat ook op tripadvisor, daar vind je de beste reviews van de lokale reisbureaus.

Geniet ervan zou ik zeggen!!!



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik10-12-2012 10:07:04

hey,

Uitstappen kan je best ter plaatse regelen, op elke hoek van de straat zit een lokaal reisbureautje dat tegen veel goedkopere tarieven werkt als de reisbureaus hier.
Of als je toch op voorhand wil boeken, kijk eens op Greenwood Travel, een Nederlands reisbureau gevestigd in Thailand (dus ook vrij goede prijzen), hier hebben wij vorig jaar en dit jaar enkele hotels en tours bij geboekt en waren super tevreden van de service!
Maar voor de bezoeken in Bangkok zelf zou ik niks regelen, die zijn perfect op eigen houtje te doen (met de boottaxi geraak je snel overal waar je wil zijn, of de tuk tuk natuurlijk)
Gaan jullie overnachten in Ayutthaya? Wij hebben de transfer vanuit Kanchanaburi gedaan met een gedeeld busje (dat we toch voor ons alleen hadden) en hebben daar een paar nachten overnacht. Van ons hotel kregen we dan fietsen om de tempels te bezoeken, heel leuk.

Veel plezier in Thailand!

groetjes



Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik10-12-2012 17:26:18

Neen we gaan niet overnachten in Ayutthaya. Is dat dan wel de moeite om met een dagtrip te doen? Of ligt het echt te ver?




Kathleen
15-6-2013
 Meld misbruik10-12-2012 18:12:30

Delen met de fiets doen is inderdaad ook fijn. Wij hebben zo de tempels in Phitsanulok verkend. Ik zou kiezen voor Ayutthaya, maar dat is natuurlijk eigen smaak. Ik vond die oude tempels gewoon mooier dan de grandeur van het grand palace...



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik10-12-2012 19:03:03

Ayutthaya vanuit Bangkok als daguitstap zou ik persoonlijk niet doen, wij hebben toch een dag gefietst en niet alles gezien. ik zou zeker een overnachting doen (als je de tijd hebt natuurlijk)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums