Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vliegtuigmaatschappij Thailand

  8-12-2012 18:50:25
Ik kan maar geen beslissing nemen betreffende de vliegtuigmaatschappij.
Ik heb schrik voor de beenruimte en de service van sommige vliegmaatschappijen.
De keuze ligt tussen Finnair,Turkisch Airways, Etihad,...
Ik heb al veel positiefs gehoord over Etihad, maar de vluchturen vallen een beetje tegen.
Zijn er nog aanraders van vliegtuigmaatschappijen die prijs kwaliteit oke zijn?

Rebecca
4-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 942


Ellen
22-12-2012
 Meld misbruik8-12-2012 23:15:04

Hallo,
Wij hebben gevlogen naar Thailand met Etihad. Wij zijn daar heel tevreden over, zeker ook over de beenruimte. Mijn toekomstige is 1m 90 en heeft met gestrekte benen kunnen zitten. Met overstap duurde het ongeveer 14 uur.



joyce
30-4-2011
 Meld misbruik9-12-2012 10:00:18

Vorig jaar zijn we met Swissair gevlogen, heel goede service, genoeg beenruimte. Dit jaar met Etihad. De service van Etihad is echt super!
Vluchturen zijn wel belangrijk, toch beter even checken bij verschillende maatschappijen.

Veel plezier in Thailand!



glynis
21-6-2013
 Meld misbruik16-1-2013 17:41:20

In april 2012 zijn wij naar Thailand geweest met etihad en was dik in orde. Heb al redelijk wat verre reizen gedaan en etihad is Een van de betere gr


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums