Terug naar overzicht
Hey,niet om het nog moeilijker te maken, maar kunnen ze geen systeem innaaien waardoor je de sleep naar binnen kunt steken?Groetjes,Lieve
Hoi Sadia,Het is inderdaag een moeilijke keuze. Het zijn ook mijn 2 lievelingsmodellen van Marylise. Ik ga volgende week voor de eerste keer passen... ik hou mijn hart vast :-)groetjes en succes!Antonietta25/08/2007
Mag ik misschien nog weten wat de prijs is van deze 2 jurken? Dat ik al een gedacht heb van de prijs, als ik ga passen en niet van mijn stokje val :-))groetjes,Antonietta25/08/2007
Hey,Ik had ook zo'n probleem. Ik had 2 mooie kleedjes gezien waar ik heel hard tussen twijfelde (ze leken heel fel op elkaar).Ik kan je maar één raad geven: pas ze allebei verschillende keren na elkaar tot je zeker bent.Als je het echt niet weet probeer dan op kleine details te letten (zoals pareltjes en dergelijke).Bedenk ook dat je waarschijnlijk in beide zal stralen en dat uw toekomstige en al de anderen slechts 1 van beide kleedjes zien, dus voor hun zal het sowieso 'waauw' zijn welk van de 2 je ook kiest.Groetjes, Sissi
Hoi, ik heb even op de site gekeken. Het zijn echt twee schitterende jurken! Zelf zie ik 'Gardenia' nog net ietsje liever. Maar ik denk dat je geen verkeerde keuze kan maken. Sara, 13 juli 2007
Sadia,mooi keuze allebei, al gaat mijn voorkeur meer uit naar Gardenia. Heel erg sober, heel erg mooi en toch klassevol...Succes met je beslissing !
Ik had dit ook toen ik ging passen, maar mijn jurken waren twee tegenovergestelde van rembo stling. Toen heb ik de keuze moeten maken tussen kleur. Maar de ene had een korte sleep en de andere een langere. Ik heb voor de langere gegaan, deze kun je dan 's avonds bevestigen, de mensen van de bruirdsmodezaak brengen dit wel voor je in orde, zodat je kan dansen zonder een sleep. Ik denk dat dit een nadeel is van een korte sleep, mijn vriendin trouwde met een korte sleep en ze trapten de onderkant dan kapot. Wat je ook kiest sowieso zul je er prachtig uit zien! Zorg er vooral voor dat je gemakkelijk bent, tenslotte draag je het een volledige dag!
Hey,ik ben ook eens naar de site gaan kijken en ik snap je dilemma. Ik vind ze allebei prachtig! Laat je ons weten wat je gekozen hebt?Groetjes,Lieve