Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie in Lier

  10-10-2006 11:53:53
Heeft er iemand ervaring met Marie- fleur in Lier. Naar het schijnt is dat een winkel met veel bruidslingerie. Laten jullie je positieve en negatieve ervaringen hieromtrent weten? Of kennen jullie nog andere lingeriewinkels in het Antwerpse?
Groetjes

Patricia
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 530


Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik10-10-2006 12:28:06

Dag Patricia,

Mijn bruidslingerie kwam van bij Marie Fleur in Lier.

Als je de winkel binnengaat zie je geen bruidslingerie hangen. In eerste instantie dacht ik dus dat ze geen hadden. Ik heb er dan naar gevraagd en dit ligt dus in aparte schuiven en laden. Ze hebben toch wel wat keus (nu niet om te zeggen heel veel) en alles is heel mooi.

Ikzelf heb gekozen voor een ecru-kleurige stringbroekje met jaretellen en bijbehorende panties. Beha, corset, ... had ik niet nodig daar ik een redelijk lage decolleté had.

Ze waren daar zeer vriendelijk en behulpzaam, niet alleen Katrijn zelf maar ook de andere verkoopsters. Ik heb dus alleen maar positieve punten.

Heidi
09-09-06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...