Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: auto huren Italië

  6-12-2012 15:33:49
Mede bruidjes,

We willen graag voor onze huwelijksreis naar Italië. We zouden er heel graag rondtrekken met een auto. Ons plan is om naar Venetië te vliegen, door te rijden naar Pisa, San Gimignano, Voltera, Luca, enz.. Dus Toscane. Vanuit Toscane doorrijden naar Rome om daar het vliegtuig terug te nemen. We moeten dus een auto kunnen huren die we kunnen oppikken in Venetië en kunnen afleveren in Rome. Iemand een idee waar je dit kan huren? Op onbekende websites vind ik gevaarlijk. Ik wil toch zeker een auto hebben als we daar aankomen.
Iemand tips??

shalane
21-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1542


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik6-12-2012 15:45:27

Huurwagens worden in 90% van de gevallen (zowel in een winkel of online) ook aangeboden bij het boeken van je vliegtuig.
Ook op de luchthavens kun je wagens huren.
grtz



Jana
6-7-2013
 Meld misbruik6-12-2012 16:06:53

Hoi Shalene,

kijk eens bij de standaard verhuurmaatschappijen zoals Hertz of Europacar, zij bieden depots en locaties overal ter wereld aan. Je kunt online boeken via de website, heb dit zelf al een paar keer dan weliswaar bij hun branch in de VS. Maar nog nooit problemen mee gehad. Wel een tip een auto afhalen of terugbrengen naar een luchthaven locatie is vaak duurder dan wanneer je die afhaalt bij de locatie in de stad zelf.
groetjes
Jana



Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik6-12-2012 16:14:47

Hey Shalane,

Wij doen een gelijkaardige rondreis als huwelijksreis maar dan in Portugal. We landen in Lissabon, huren daar een auto en twee weken later vertrekken we uit Faro weer naar huis.
We hebben ALLES online geboekt.
Hotels op booking.com (kan je zelfs nog kosteloos annuleren som), de vliegtickets op www.cheaptickets.com en de auto op rentarcar.com
Alles lukt perfect online hoor. En als er iets niet duidelijk is helpen ze je altijd verder bij de klantendienst (bij ons toch!). Het is inderdaad wel zo dat je een meerkost betaalt om je auto in een andere luchthaven weer binnen te brengen. Denk dat het bij ons 70 euro was. En dat we in het totaal aan 240 euro komen.
Groetjes en succes ermee!




Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik6-12-2012 16:15:35

rentalcars bedoelde ik dus :-)



Flo
19-5-2013
 Meld misbruik6-12-2012 16:54:01

Hey,

Mijn verloofde en ik zijn vorig jaar naar Sicilië op reis gegaan en hebben een auto op voorhand in België geboekt via Joker (telefonisch contact opgenomen met het kantoor in Brussel en alles via mail geregeld en betaling via visa).

Persoonlijk vonden wij hun prijzen de meest aantrekkelijke (we hebben trouwens een auto van een hogere klasse gekregen dan we besteld hadden voor dezelfde prijs) en waren we gerustgesteld dat we indien we problemen ondervonden een belgische onderneming konden bereiken in het Vlaams.

Aanrader wat ons betreft ;) Groetjes



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik6-12-2012 17:05:10

wij hebben dit ook gedaan als huwelijksreis, maar met onze eigen auto ;-) wij zijn in 2 daagjes op gereden (gezien wij een kindje van 11m) bij hadden. we reden dan een paar honderd km tot ons hotelleke, de dag nadien gingen we dan vanalles daar bezoeken en trokken verder.

in onze heenreis trokken we eerst naar duitsland, deel van de romantische strasse daar bezochten we super mooie kastelen, het kasteel waar t disneykasteel op gebaseerd is ==> ne aanrader!!!

dan verder naar verona, de stad van de liefde ;-) om zo door te rijden naar ons hotel in toscane




Michèle
24-8-2013
 Meld misbruik6-12-2012 18:36:33

Op www.easyterra.be vind je de goedkoopste. Wij boeken 3x per jaar hiermee in italie en nooit problemen. Wel opletten dat je betaald met de visakaart van de chauffeur en dat je die visakaart dan ook meeneemt! Groetjes en succes! Italie is super! Wij gaan op huwelijksreis naar Sardinie



Angelique
18-5-2013
 Meld misbruik6-12-2012 20:49:31

Wij zijn deze zomer naar Toscane geweest. Auto gehuurd bij Hertz via de site van ryanair, nog korting gehad ook. We zijn geland in Perugia waar onze auto klaar stond en hebben deze bij het vertrekken achter gelaten in Pisa. Perfect mogelijk dus :)



Angelique
18-5-2013
 Meld misbruik6-12-2012 20:49:43




shalane
21-6-2013
 Meld misbruik7-12-2012 13:23:56

Allemaal bedankt voor de tips. Ik ga eens beginnen rondzoeken. Voor ons is Italië helemaal romantiek! Kijk er al naar uit.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums