Terug naar overzicht
Hey,ik heb geen specifieke ervaring met zulke ringen, maar je moet maar eens de trouwring vragen van koppels die al lang getrouwd zijn. Bijvoorbeeld bij mijn ouders was er een schuin kantje aan, waar nu niets meer van te zien is. Bij mijn nonkel waren er groefjes in en ook die zijn er gedeeltelijk afgesleten. Ik denk dus dat het normaal is dat je ringen niet levenslang als nieuw lijken. Ik draag mijn ring nu iets meer dan een maand en ik zie dat er al krassen in staan. Goud is een zacht metaal en ik denk niet dat je dat kan vermijden.Groetjes,Lieve
Platina is sterker, misschien dat dit langer houdt.
Hoi, Vrienden van ons hebben dit laten doen i/e winkel in Hasselt en dat was écht wel heel mooi!Grtjs,Karen
HoiMijn neef en zijn vrouw hebben dit laten doen in Wetteren. Tot nu toe valt het nog mee, ze zijn 4 jaar getrouwd en alles staat er nog in...Wat wel een feit is dat is dat zilver héél rap slijt, maar goud, witgoud en platina zijn sterker en kunnen tegen een stootje. Wij gaan onze ringen in witgoud nemen, denken we...Groetjes en succes nog!20 07 2007
Dag Saskia,je moet eens kijken op www.eigencreaties.be .Dat is de website van Fede di Oro uit Izegem. Die mensen maken ook trouwringen met vingerafdrukken. Ik heb de ringen gisteren gezien op de beurs in Wieze en het ziet er echt wel mooi uit hoor, en de mensen waren zeer vriendelijk. Ook wij gaan bij hen een kijkje nemen.Groetjes,Veerle