Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Etsy-ervaring

  4-12-2012 20:49:22
Dames,
Ik lees hier af en toe "horrorverhalen" over Etsy ivm levering en co. Toch even melden dat ik vorige week woensdag iets heb besteld dat vanuit Engeland moest komen en gisteren werd het al netjes geleverd! Dus het kan ook anders!

Leen
16-2-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1477


tessa
12-12-2012
 Meld misbruik5-12-2012 9:01:18

Ik heb absoluut geen slechte ervaring met etsy! ik denk dat ik vande jaar vo de trouw al zeker 7 a 8 dingen via daar besteld en alles was mooi in orde dus hier bij sluit ik aan aan jou verhaal



Liesbet
13-4-2013
 Meld misbruik5-12-2012 11:25:52

vraag me ook af waar die horrorverhalen juist staan :p
heb zelf alleen nog maar goeie ervaringen met etsy

hiervoor had ik al een paar keer juweeltjes besteld
en nu heb ik zowel mijn ring als die van mijn partner bij iemand vanop etsy besteld (mijne was custom made)
na 3 weken waren ze allebei al toegekomen (uit amerika ^^)



Leen
16-2-2013
 Meld misbruik5-12-2012 17:18:01

Ik begon ferm te twijfelen om te bestellen omdat ik van mensen regelmatig hoorde (en hier ook al heb gelezen) dat er problemen waren met douane, levering, enz...

Niks van gemerkt ik! Wou dus ook eens positieve in de verf zetten Liesbet ;-)



Liesbet
13-4-2013
 Meld misbruik6-12-2012 12:51:47

Dat mag zeker hoor ^^

douanekosten ga je trouwens nooit hebben als je koopt uit een land binnen de eu
dus vanuit engeland zijn er geen verrassingen

als je uit amerika, of chine ofzo koopt mag je je quasi zeker verwachten aan douanekosten
(indien met USPS wordt dat gewoon aan de deur geind door de post, indien Fedex kan je daar achter nog een betalingsbrief voor krijgen)

tegenwoordig moet je al wat geluk hebben om geen douanekosten meer te moeten betalen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...