Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze bruidssite

  9-10-2006 19:13:22
Een leuk idee, maak een eigen trouwsite.
Je kan deze gratis aanmaken.
Kijk eens op de onze: www.tania-willy.bruiloftsite.nl
Het is erg leuk om zelf te maken, foto's te plaatsen en de mensen zien ook nadien veel vlugger foto's van het huwelijk.
Wij hadden er hele toffe reacties op.

Veel plezier ermee,
Tania

Tania
15-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 3224


Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik9-10-2006 19:46:32

Hoi Tania,
Naar aanleiding van mijn vraag over de kledij van Nicky Vankets, ben ik naar jullie site gaan kijken. Echt super en heel mooi gedaan. Trouwens jouw jurk vind ik magnifiek hoor, heel eenvoudig en echt ook mijn ding. Op 28 oktober heb ik een afspraak gemaakt en ga ook passen, ga trouwens ook Mathyro proberen. Zie wel wat het beste staat.
Bedankt alvast voor de tips en veel geluk nog.
Groetjes



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik11-10-2006 22:03:09

Hey Tania,

Je zag er prachtig uit!
Je bruidsboeket vond ik ook heel leuk. Waar heb je dat gehaald?

Alvast bedankt!!

Groetjes, Sissi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...