Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zotte fratsen op ons huwelijk.

  3-12-2012 11:46:24
Hallo iedereen!

Ik stap op 7 september in het huwelijksbootje!!! Jihaaaaaaaa!:)
We zijn ons trouwfeest al volop aant voorbereiden.
Maar nu heb ik enkele vragen!:)

De mensen kennen mij als een prettig gestoord persoon. Dus dat zou ik graag doortrekken naar het huwelijksfeest!
We hebben al een héééééééééééééél speciale openingsdans gekozen..

Maar nu was mijn vraag of jullie nog enkele zotte fratsen weten die mijn toekomstige vrouw en ik kunnen uitsteken?:)
We hebben ook al gedacht aan een feestregelement.

Suggesties en ideeën zijn welkom!:)

Tim
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2208


Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik3-12-2012 12:32:32

Als je een voorbeeldje wil van een feestreglement kijk eens op onze huwelijkswebsite : Http://www.olli-ann-trouwen.net



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-12-2012 13:17:28

07-09 is een mooie datum ;-)
succes met je voorbereidingen!



Marjan
20-4-2013
 Meld misbruik3-12-2012 17:02:41

Je kan ook wat gekke foto-attributen voorzien (zie bv. op http://www.etsy.com/weddings/feed/decor/photo-booth-pro... maar je kan er ook gemakkelijk zelf maken denk ik). Is zogezegd voor in photobooths, maar kan je anders ook wel gebruiken :)



Jan
14-8-2014
 Meld misbruik3-12-2012 17:03:11




Tim
7-9-2013
 Meld misbruik3-12-2012 17:45:00

Hartelijk dank voor de reacties allemaal!:)

Jan dat is nog eens een uitnodiging die je niet gaat vergeten dan!:)



Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik3-12-2012 22:35:50

Dank je Jan ;-) Ja inderdaad ons Sonja van Lpp is een madam uit de duizend, heel behulpzaam en supervriendelijk. Heeft ons ook goed geholpen met alles. zijn jullie ook van Lokeren misschien ?



Els
3-5-2013
 Meld misbruik5-12-2012 15:59:08

Hey,
Weet ni of jullie voor de kerk gaan trouwen, of niet..
Maar wij kunnen dit niet, daar mijn vriend al eens voor de kerk getrouwd is. Daarom hebben wij voor het avondfeest een acteur ingehuurd om als priester ons te trouwen. Maar dan ook wel op een originele manier, als priester die enorm dronken is. Hoe, moet nog uitgewerkt worden, maar vast staat dat het lachten wordt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...