Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BALI in september

  2-12-2012 8:55:52
Iemand in september naar Bali geweest? Wij zijn aan het uitkijken voor de huwelijksreis. We willen wat cultuur en natuur combineren met rust en elkaar ;) Is het dan regenseizoen of hoeven we daar geen rekening mee te houden? Evt. hotels die jullie aanstonden?

Sarah
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 835


Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik2-12-2012 9:09:17

Wij dachten ook eerst aan Bali maar omdat wij pas 21 september trouwen en dus daarna op reis gaan, had het reisbureau tegen ons gezegd dat het dan al niet meer zo interessant is om naar daar te gaan. Iets eerder in september kan je nog geluk hebben. :)



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik2-12-2012 9:29:32

wij zijn in oktober geweest en niks van het regenseizoen gezien. op 1 dag na prachtig weer gehad. en die een dag was het vooral gewoon heel warm en we hebben 1 klein miezerbuitje gezien.
van hotels kan ik je pita maha aanraden, dat was 1 van onze hotels en het was echt prachtig²
ander hotel was nusa dua beach, ook heel heel mooi maar pita maha gaat ons toch echt bijblijven als paradijs



hanne
3-9-2011
 Meld misbruik2-12-2012 12:14:12

Wij zijn de tweede helft van september naar Bali geweest en hebben prachtig weer gehad. Hotels die ons zijn bijgebleven zijn die van de Alila keten. Wij verbleben in Alila Mangis en Alila Ubud. Gewoonweg prachtig, echt honeymoon :-) verder verbleven we ook in Damai Lovina. Ook zeer goed,hotel, maar niet veel te beleven in de omgeving. Groetjes Hanne



Nathalie
14-7-2012
 Meld misbruik3-12-2012 12:07:30

Wij zijn in juli geweest, normaal droog seizoen, maar toch veel grijze dagen gehad met drukkend warm weer en tropische buien. In het noordwesten dan weer bijna woestijnachtig droog. Ik zou zeer Ubud aanraden. En aan Tanah Lot was het Golf Resort Nirwana prachtig.



Silke
6-10-2012
 Meld misbruik3-12-2012 15:34:58

Wij zijn dit jaar in oktober geweest en geen spatje regen, prachtig weer gehad!
Hotels die wij kunnen aanraden is Bali Hyatt hotel in Sanur.
We hebben nog 3 andere hotels gedaan, ook allemaal oke, vrij goed in orde en mooi maar dit zijn meer hotels voor enkele nachten als je aan het rondreizen bent, terwijl bovenstaande het 5sterren hotel is waar wij week ter plekke zijn gebleven.
Andere hotels:
Puri Bagus Candidasa
Puri Bagus Lovina beach
en derde naam ontglipt mij maar die was in Ubud en werden we omringt door de aapjes.
Ik kan u wel meegeven dat de combinatie van 1 week rondreizen (op luxe wijze 3 hotels, elke dag uitstappen met privé gids en chauffeur) en dan 1 week op het lui gat in de zon een super aanrader is.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums