Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dassen online kopen

  1-12-2012 16:48:48
Hallo iedereen,

Ik vind het altijd heel mooi als mannen in de suite dezelfde das dragen. Ik zou ze graag via internet bestellen. Op die manier is het ook een cadeautje. Weten jullie anders goede (en betrouwbare) internetadressen waarop ik dat zou kunnen doen? Ik ben eigenlijk nog een beetje een "online shoppingmaagd" dus ik hoop echt dat jullie mij gaan kunnen helpen!

Groeten,
Nellie

Nellie
20-4-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 925


Saar
7-9-2013
 Meld misbruik1-12-2012 18:40:55

Enkele topics geleden ging het al eens over dassen en een bruidje bleek erg tevreden van http://www.stropdas.org/



Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 21:49:32

Ik heb 7 identieke rode dassen gekocht bij labaere in zottegem. Ik heb onlangs iets via etsy gekocht maar mijn geld kwijt geweest, ik ben dus een beetje ongeruster geworden online... Goed idee om dus hier referenties te zoeken !



Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik1-12-2012 22:31:47

In een iets ouder topic had ik gelezen over itailor.nl. Daarbij kan je ook je initialen laten borduren op de achterkant van de das zonder meerkost. Dat leek mij wel een leuk idee, zeker als we de dassen dan cadeau gaan doen aan de suite. Maar ik vond er nogal weinig kleurkeuze. We zouden voor paars gaan , maar er is dan ook maar 1 type paars dat je kan kiezen. Dus als er iemand nog een andere website heeft waarbij je initialen kan laten plaatsen maar met meer kleurkeuze, dan lees ik het graag!



tima
8-9-2012
 Meld misbruik2-12-2012 0:55:57

ik heb ze bestelt op deze site http://www.stropdas.org
snelle service als communicatie mooie dassen verschillende modellen vanaf €60 geen verzendingskosten meer oa das van mijn man zie profiel foto . ik heb er 2x bestelt omdat er onverwacht iem bij kwam in de suite (wel jammer dat ik hierdoor toch nog verzendkosten heb moeten betalen maar ik heb die das de vrijdag een week voor ons huwelijk bestelt de maandag was de das er al :)



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik3-12-2012 21:09:25

hier ook zeer tevreden van stropdas.org (dank u tima ) Wat ik ook heel positief vond is dat je mag betalen na levering.....


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...