Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  1-12-2012 10:21:42
hoi medebruidjes en bruidegommetjes :-)
wij overwegen om naar Bodrum in Turkije te gaan. nu blijven twee hotels in mijn hoofd spoken... lijken me beiden wel goed. nl
Wow Bodrum en
Samara Bodrum
heeft iemand van jullie ervaring met deze hotels? mss iemand met beide.
zou een hulp zijn ;-)
groetjes

krista
9-8-2013
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 702


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik1-12-2012 12:13:34

Dag Krista,

Ik denk dat de WOW een beetje vergane glorie is...ligt ook in Gümbet, waar het wel leuk is om op stap te gaan, maar met een dolmus toch 20 min van Bodrum.

Samara is niet slecht, maar de Milta is veel beter...Voyage Torba ook beter dan Samara denk ik.

Succes!

groetjes

Sandra



sonja

 Meld misbruik1-12-2012 15:07:57

Kijk zeker eens voor ervaringen op www.vakantiereiswijzer.nl of zoover.be

Op Lara zijn de hotels nieuwer en véél mooier !



Ruth
26-4-2013
 Meld misbruik2-12-2012 1:42:11

Dag Krista,

ik ben 3 jaar geleden naar WOW Bodrum geweest. Het is een zeer goed hotel maar een beetje in de tijd vast blijven steken. De kamers zijn vrij oud en de a la carte restaurants vond ik niet zo goed!
Verder had ik er niets op aan te merken! De zwembaden waren goed, en het uitzicht op de baai van het strand was erg mooi!

Een absolute aanrader vond ik het sealight resort in Kusadasi. Het is wel een beetje kleiner, maar prachtige kamers, een ultra!!! all in, en keileuke terrassen om aan zee te liggen!Je kan daar ook leuke uitstappen maken!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums