Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum verloofde: check!

  30-11-2012 11:59:45
Woensdag is de verloofde zijn maten gaan laten opnemen voor zijn kostuum op maat bij De Waele in Sint-Niklaas. Half januari mag hij terug voor een eerste pas. Kijk er al helemaal naar uit om hem strak int pak te zien, rrrrr!

Vicky
8-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1922


Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik30-11-2012 12:44:30

Hier komt het ventje zijn kostuum ook van bij De Waele. Het zijne hangt klaar om opgehaald te worden. Is idd wel heel sexy een man strak in het pak ;-) En we zijn trouwens heel tevreden over de service bij De Waele. De suite hun kostuums huren wij ook bij hen.




Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik30-11-2012 15:24:48

Derjuist ook bij De Waele geweest en idd heel goede service! De suite kostuums gaan we hoogstwaarschijnlijk daar huren! :)



Jo
5-10-2013
 Meld misbruik30-11-2012 22:06:17

Zou ik mogen vragen wat de prijs is van een op maat gemaakt kostuum daar?
We zijn momenteel volop aan het rondkijken maar het is niet simpel!
Hij wil niet zomaar een "gewoon kostuum", het mag iets speciaals zijn, maar dan swingt het budget nogal snel de pan uit natuurlijk.. We zoeken nog steeds verder..! :-)



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik1-12-2012 0:07:47

Het maatwerk van De Waele zelf liggen tussen de 600 à 800 euro. De trouwkostuums van cosmo enzo liggen al gauw rond de 1000 euro.



krista
9-8-2013
 Meld misbruik1-12-2012 8:38:26

hoi Jo,
bij Youniek in turnhout maken ze ook trouwkostuums voor heren volledig op maat. een broek en vest kost daar 299 euro. een broek, vest, gilet en hemd kost er 399 euro.
ze maken jou wensen. hebben ook heel veel voorbeelden op foto. je hebt massa keuze van kleuren en stoffen.
mijn ventje is geen costuumdrager en we zijn gisteren gaan kijken... hij is helemaal verkocht van een moderne versie met korter jasje en blinkend stof. 1 knoop om het vast te maken.
je kan er alle kanten uit.
ik weet niet van waar jullie zijn, maar in mijn ogen het overwegen waart om eens langs te gaan en vrijblijvend te gaan kijken want ze zijn helemaal niet opdringererig. dit vind ik ook heel belangrijk bij zo'n beslissing. mijn ventje gaat pas eind januari terug gaan met de eindbeslissing.
veel succes in je zoektocht en hou ons op de hoogte he ;-)



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik1-12-2012 8:40:35

het ventje hier is gesteld voor 1000 euro. daar zitten dan de schoenen + riem, hemd, das, stoeffer, manchetknopen en 3-delig kostuum in op maat gemaakt.



Jo
5-10-2013
 Meld misbruik1-12-2012 16:01:19

Bedankt voor de vele antwoorden!:-)

Wij zijn van de regio rond Geel dus Turnhout is zeker niet te ver, mijn kleed komt van bij Cermo dus cava :-)
Bedankt voor de tips, dan gaan we binnenkort nog eens rondkijken!

En euh, Vicky (om even "on-topic" te blijven), ik kijk er ook al naar uit om mijn ventje helemaal AF te zien!
Mannen in kostuum = habba habba! :-p
Jammer dat je altijd zo lang moet wachten he..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info