Terug naar overzicht
Hoi,Mijn kleed was van Nicky Van Kets. Prijzen zijn erg verschillend volgens de hoeveelheid handwerk. Ik heb voor mijn jurk zo'n 1.900 EUR betaald. Ik koos voor een eenvoudige rok, want dat zag ik ook het liefst. Je hebt prijzen vanaf 1.500 EUR tot ... zeker 3.000 EUR. Je kan mijn jurk bekijken op onze site www.tania-willy.bruiloftsite.nl Ga eens een kijkje nemen op Mathyro.com, klik dan op Nicky Van Kets. Ik vond de collectie White Couture zo mooi en vond er dan ook mijn droomjurk tussen.Veel succes,Grioetjes
Dag Valerie,Op de beurs in Antwerpen heb ik een kleedje van rond de 4000€ gezien! Ik moet wel zeggen dat er heel veel pareltjes op zaten en ik denk dat het vooral dit was die het kleedje zo duur maakte.Groetjes,Melissa07/07/07
Hallo Valerie ,Ik heb over 14 dagen mijn kleed gekocht bij Van Kets .Prijs 2200 euro met gewone lange rok ,als ik een speciale rok genomen had (die ik nt mooi vind ) was het 2800 euro . Groetjes Chantal
Hoi Valerie, Volgens mij hangt de prijs ook af van welke collectie je kiest. De Mathyro-collectie valt mee. Mijn vriendin had daar een kleed van en het kostte ongeveer 1500 euro.Groetjes en veel succes!An 13-08-05