Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf

  29-11-2012 21:06:17
Aanrader!
Als je op zoek bent naar een videograaf dan raden wij absoluut Gert Goemer Producties aan! Wij zijn in de zomer getrouwd en hebben met ons klein budget voornamelijk gezocht naar een goedkope videograaf. We hebben ondertussen onze trouwfilm gekregen en zijn zeer zeer tevreden!

Ze komen met twee filmen zodat ze beelden hebben vanuit verschillende hoeken en daarbij, je weet nooit dat er eens iets misgaat met een camera, maar zij hebben dus altijd een tweede draaiende, dus zelfs al gaat er iets mis, zij verliezen geen moment van je trouw . Daarbij zijn het twee sympathieke en lieve mensen en ging het samenwerken met onze fotograaf ook heel goed, wat toch wel belangrijk is, hé. Want als je fotgraaf en videograaf elkaar in de weg lopen is dat ook maar niks.

Het resultaat is echt goed, we kregen 3 exemplaren op dvd, een exemplaar op blue-ray én een USB-stick met de film erop.

Ze vragen maar de helft tot zelfs een derde van wat alle andere videograven vragen en hun werk is minstens even goed (of zelfs beter als we vergelijken met trouwfilms van vrienden die ook een professionele en veel duurdere videograaf hadden).

We hebben eventjes moeten wachten op de film, maar het was absoluut het wachten waard! Veel liever een pracht van een film twee maanden na de trouw, dan een snel ineengekunstelde film snel na de trouw.

Enfin, echt aan te raden, onze film is echt prachtig en van zeer goede kwaliteit!

Hier zijn de gegevens:

Goemer producties
Gert Goemer & Oscar County
GSM: 0487 67 88 85
info@goemerproducties.be
www.goemerproducties.be

Groetjes,
Katia

Katia
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 24 | Gelezen: 2080


Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik29-11-2012 21:23:10

Hoi Katia,

Zou ik mogen vragen wat je hiervoor betaald hebt? Je mag me ook een privebericht sturen... videograaf is bij ons nog steeds een twijfel geval...



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik29-11-2012 21:28:42

wilde ook net vragen wat je betaald hebt :-) je mag mij ook ee PB sturen.



Oliver
7-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 21:29:42

Mij ook aub ;-)



Katia
4-8-2012
 Meld misbruik29-11-2012 21:52:35

Berichtjes zijn verstuurd! ;-)




Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 21:56:00

wil je het naar mij ook es sturen :)?



Caro
2-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 22:20:26

Hey! Ik ben ook geïnteresseerd in de prijs :-)! Ben ook nog op zoek naar een viedograaf. Bedankt!



nele
24-5-2014
 Meld misbruik29-11-2012 22:34:10

Ik.ook. Danku



niki
25-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 22:52:27

Hey Katia, wij zijn ook geïnteresseerd! Alvast bedankt!



mieke
13-7-2013
 Meld misbruik29-11-2012 23:36:53

wil je het mij ook eens doorsturen aub?
mieke2007@hotmail.com
dank u wel



jana
15-6-2013
 Meld misbruik30-11-2012 8:51:07

Hey Katia, Zou het ook mogelijk zijn om de prijs in een pb te sturen? Alvast bedankt! Groetjes



Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik30-11-2012 9:13:24

mailtje voor prijsofferte is zojuist verstuurd naar hen



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik30-11-2012 10:48:38

Nu maak je mij benieuwd... Ben er nog altijd niet uit of ik wel of niet een videograaf wil. Kost allemaal zooooooo veel geld... Kan je je prijs eens doormailen aub?
Merci!!!



viki
18-10-2013
 Meld misbruik30-11-2012 10:59:50

Hoi;

Kun je de prijs ook eens even doormailen
vv@groterm.be

Merci



Katia
4-8-2012
 Meld misbruik30-11-2012 11:14:20

Hey allen,

Vandaag wordt een druk dagje, maar morgen stuur ik het naar jullie allemaal door, hoor!

Groetjes!
Katia



debora
18-7-2014
 Meld misbruik30-11-2012 15:59:10

ooo zou ik ook nog moeilijk mogen doen en naar mij ook doorsturen aub

deborina3@hotmail.com

merci!



Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik30-11-2012 21:40:39

zou het ook mogelijk zijn om het naar mij ook door te sturen, aub?
Wij zijn er ook nog steeds niet aan uit of we een videograaf zouden nemen.

Alvast bedankt!!!

kevin-deborah@hotmail.com



Katia
4-8-2012
 Meld misbruik1-12-2012 23:51:26

Hmm...bizar, nu had ik daarnet hier nog iets op gepost en nu staat het er niet op, ik zal het even opnieuw plaatsen:

@Mieke, Viki, Debora en Deborah: ik heb de berichtjes niet op jullie email-adressen, maar wel via dit forum in je privéberichten verstuurd, hé.

Enfin, ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen verderhelpen, want het is toch zoeken in de duisternis en maar hopen dat je een goede entourage rond je hebt tijdens je huwelijksdag, hé. Wij hebben geluk gehad met alles, dus als je vragen hebt, laat maar komen, hé!

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen!
Katia



debora
18-7-2014
 Meld misbruik2-12-2012 11:04:01

Hey meid,

Heb het bericht goed ontvangen, merci daarvoor!
Is inderdaad een zeer mooie prijs, gaan we zeker is voor horen



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik2-12-2012 15:25:28

Ik had een prijsofferte via hun website gevraagd, en deze bedraagt 700€. Is dit het bedrag dat jullie ook betaald hebben? Mij lijkt dit zo veel? Of ben ik verkeerd? Man had echt nooit kunnen voorspellen hoeveel die ene dag gaat kosten... Ben ik de enige die hier zo van schrikt???

grts!



Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik3-12-2012 10:34:13

@Wendy, ik heb ook een prijsofferte gevraagd om te beginnen filmen vanaf dat de bruidegom bij de bruid toekomt, tot na de openingsdans, mijn prijsofferte bedraagt: € 900,00...
Raar dat dit bij iedereen zo verschillend is...

Dit vindt ik nu toch ook wel veel... Jammer, het wordt dus toch zonder videograaf :(

Grtjs!



wendy
7-9-2013
 Meld misbruik3-12-2012 11:29:33

@ deborah, omai dat is nog eens 200€ meer? Snap er niets van... En ik had gevraagd of ze op mijn datum nog vrij waren, en ik kreeg als reactie: "op VRIJDAG 7-9-2013 zijn we nog vrij". Maar ik trouw op een zaterdag, dus dan kreeg ik al een raar gevoel, als ze de datum nog niet juist nakijken? Beetje gek...



georgie
14-9-2013
 Meld misbruik3-12-2012 17:19:15

Hallo Katia !

Ook ik heb belangstelling ondanks ik huiver bij de gedachte dat op de mooiste dag van ons leven er drie man ( 2 videografen + 1 fotograaf ) van 's morgens tot 's avonds constant rondom ons zouden rond lopen. Verder zo te lezen aan de laatste reacties worden er bij navraag verschillende prijzen doorgegeven. Voor alle zekerheid ; als je op dit forum niet de prijs kunt (wilt) opgeven die jullie betaalden mag je mij dit ook als privé bericht mij laten weten hoor.
Hartelijke dank daarvoor bij voorbaat.

Beste groetjes

Georgie




Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik4-12-2012 8:36:13


@ Wendy, dat is inderdaad zeer bizar!
Ook op mijn trouwdatum waren ze nog beschikbaar.

Maar ik vindt het gewoon niet kunnen dat iedereen een andere prijs krijgt... hij rekent km vergoeding ook aan, maar weet helemaal niet van waar we zijn...
En dan begrijp ik ook nog niet dat hij € 200 meer vraagt dan bij jullie.

En zoveel meer dan bij Katia.
Ik vindt het echt superjammer.... Khad er zo naar uitgekeken om een videograaf op mijn huwelijk te hebben. Maar ze zijn allemaal zo duur, aan de 1ne kant begrijp ik dat wel... Die camera's kosten geld, hun tijd kruipt erin, km vergoeding, tijd om de video in elkaar te steken enz... Maar nu had ik er echt goede hoop op... En dan krijg je een prijsofferte die niet zoveel scheelt van andere videografen! Jammer :(



Katia
4-8-2012
 Meld misbruik4-12-2012 21:07:44

Hey allemaal,

Ja, de prijzen liggen blijkbaar anders afhankelijk van zowel tijdstip (ik vermoed ook in het jaar) als locatie. Ik denk dat mijn prijs ook wat lager lag omdat wij hen jaren geleden al hadden gecontacteerd en door omstandigheden was ons huwelijk uitgesteld en hebben wij de aanvankelijke prijs mogen houden...

Nu, sowieso, liggen de prijzen die ik hierboven zie nog onder de gemiddelde prijzen, denk ik, want toen wij drie jaar geleden hebben gezocht kwamen we videografen tegen die tussen de 1000 en de 2000 euro vroegen, echt veel, en dan wist ik nog niet of ze het wel goed deden. Wij waren zeer zeer tevreden van onze trouwfilm en de videografen, dus tja, ik geef het maar mee, dan kan je natuurlijk zelf kiezen, hé!

Groetjes,
Katia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info