Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze film is klaar!

9-10-2006 6:10:28
Hey,

op 1 september zijn mijn schatje en ik getrouwd. Het was (cliché, maar niets is minder waar) de mooiste dag van mijn leven.

Gisteren konden we alles nog eens opnieuw beleven doordat we onze film mochten gaan bekijken. Mijn vader heeft die voor ons gemaakt als cadeautje en ik ben er héél blij mee.

Voor de mensen die nog twijfelen of ze een videograaf zouden nemen: ik zou hier echt geld voor geven. Op sommige momenten kreeg ik echt kippenvel en stonden de tranen in mijn ogen van ontroering. We gaan zeker de volgende maanden nog veel plezier beleven als we met vrienden en familie voor de tv zitten.

Groetjes,
Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 284

Veroniek

Meld misbruik9-10-2006 18:01:56

Dag Lieve

Ik zou ook héél graag een videograaf hebben, maar dat is allemaal zo kostelijk... Het is niet echt een prijsklasse voor ons!

We denken er anders aan om een camera te kopen en dan iemand van de vriendenkring ofzo te laten filmen...

Veel plezier nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-10-2006 8:17:38

Hey Veroniek,

Het is niet dat ik pleit voor een videograaf of zo, ik weet zelf totaal niet hoeveel dat kost, maar je moet je wel realiseren dat de sterkte van een film ligt in de montage, de keuze van de muziek... Als je vrienden laat filmen zal je veel sfeerbeelden hebben, maar wie gaat dat dan nadien in een tof jasje gieten? Ik denk dat je daar later dan toch niet naar kijkt.

Tenzij je die camera nadien nog gaat gebruiken, vrees ik dat het een investering voor niets is.

Maar je hebt gelijk, alles wat bij huwelijken komt kijken, kost ontzettend veel geld en dan moet je keuzes maken hé.

Groetjes,
Lieve

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik10-10-2006 8:39:26

Hey Veroniek,

Ik heb een adres liggen van iemand die voor 370 e komt filmen. Misschien valt dat wel binnen uw budget?
Ik weet wel niet of ze goed zijn en tot waar ze komen, maar je kan misschien eens informeren.
Mijn mailadres: sissi.gevaert@pandora.be

Groetjes, Sissi

Karine
16-9-2006
 Meld misbruik10-10-2006 10:29:35

Hey Lieve,

Bij ons was 16 september onze grote dag en het was ook bij ons de mooiste dag van ons leven. We hebben een stralende dag gehad en er super van genoten ! !

Ook dit weekend hebben we naar onze dvd gekeken en dan zie je echt mensen en dingen die je die dag zelf niet hebt gezien en beleef je alles precies opnieuw. Super he

Heb je ergens een foto of verslagje geplaatst bij mij staat het op de zustersite.

Groetjes Karine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...