Terug naar overzicht
Dag LieveIk zou ook héél graag een videograaf hebben, maar dat is allemaal zo kostelijk... Het is niet echt een prijsklasse voor ons!We denken er anders aan om een camera te kopen en dan iemand van de vriendenkring ofzo te laten filmen...Veel plezier nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hey Veroniek,Het is niet dat ik pleit voor een videograaf of zo, ik weet zelf totaal niet hoeveel dat kost, maar je moet je wel realiseren dat de sterkte van een film ligt in de montage, de keuze van de muziek... Als je vrienden laat filmen zal je veel sfeerbeelden hebben, maar wie gaat dat dan nadien in een tof jasje gieten? Ik denk dat je daar later dan toch niet naar kijkt.Tenzij je die camera nadien nog gaat gebruiken, vrees ik dat het een investering voor niets is.Maar je hebt gelijk, alles wat bij huwelijken komt kijken, kost ontzettend veel geld en dan moet je keuzes maken hé.Groetjes,Lieve
Hey Veroniek,Ik heb een adres liggen van iemand die voor 370 e komt filmen. Misschien valt dat wel binnen uw budget?Ik weet wel niet of ze goed zijn en tot waar ze komen, maar je kan misschien eens informeren.Mijn mailadres: sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi
Hey Lieve,Bij ons was 16 september onze grote dag en het was ook bij ons de mooiste dag van ons leven. We hebben een stralende dag gehad en er super van genoten ! !Ook dit weekend hebben we naar onze dvd gekeken en dan zie je echt mensen en dingen die je die dag zelf niet hebt gezien en beleef je alles precies opnieuw. Super heHeb je ergens een foto of verslagje geplaatst bij mij staat het op de zustersite.Groetjes Karine