Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkels suitekleding vrouwen

  29-11-2012 14:19:47
Hallo bruidjes

Er kan weer vanalles worden afgevinkt van de to-do lijst. Het uur van het wettelijk en kerkelijk huwelijk ligt vast, we zijn voor een eerste keer langs de pastoor geweest, we hebben iemand gevonden voor het drukwerk (Apostrophe uit Nijlen, een échte aanrader), ik heb mijn make-up en haar artieste vastgelegd (Chabelle uit Ranst), de traiteur is gekozen.

Nu ben ik op zoek naar winkels in prov. Antwerpen met een uitgebreide collectie suitekleedjes die betaalbaar zijn. Mijn broer en zijn gezin wonen in het buitenland, ze komen met kerst naar hier en mijn schoonzus moet nu dus al haar kleedje hebben, want ze komen pas met de trouw terug.

Ik had het Bruidshuis uit Merksem en Anne-Sophie Smartshopping uit Brasschaat al in gedachte. Hebben jullie nog suggesties?

Danku!!!
Charlotte

Charlotte
25-5-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1751


debbie
18-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 14:35:11

Jagré op de Bisschoppenhoflaan daar hebben ze ook veel keuze van suitekleding!!!



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik29-11-2012 14:43:59

De zus van mijn vriendin is voor haar huwelijk gaan kijken in de winkels nabij het sint-jansplein in Antwerpen. Ze zei en ik citeer: kon evengoed van het bruidshuis geweest zijn, je zag geen verschil maar nu maar 200 euro ipv 700 betaald. Misschien een idee?



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik29-11-2012 16:00:01

bij peek en cloppenburg op de meir hebben ze ook heel betaalbare suitekleedjes
en bij Inno verkopen ze het merk Coast dat ook heel mooie kleedjes in de collectie heeft
en als ze met kerst komen, zijn er heel wat winkels die de feestcollectie binnen hebben en daar kan ook altijd iets leuk tussenzitten



Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 16:39:41

Het gaat duidelijk vooruit :-) Ik had Chabelle ook gecontacteerd maar uiteindelijk voor een andere gekozen die iets goedkoper was. We blijven elkaar wel tegenkomen hé ;-)

Persoonlijk ben ik een enorme fan van de kleedjes van Karen Millen. Niet de traditionele suitekleedjes maar wel prachtige cocktailkleedjes met de bijpassende accessoires



Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik29-11-2012 16:55:43

Hey Lynn, wie heb je gekozen voor uw make-up?

Karen Millen staat ook op de lijst!



Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik29-11-2012 19:22:04

http://www.facebook.com/vizienMUA

Liene is van het Leuvense en dus valt de afstand iets beter mee dan bij Chabelle. Ik betaal 170 EUR voor proef make-up en kapsel en uiteraard komt ze op de dag zelf ter plaatse



lorena
27-7-2013
 Meld misbruik30-11-2012 10:56:58

Charlotte als je Karen millen kleedjes leuk vind, dan moet je eens komen zien in de shopping outlet Maasmechelen Village in Maasmechelen(limburg)

Ze hebben daar een outlet winkel met echt super leuke kleedjes! en vaak met enorme kortingen! heb er al zelf verschillende kleedjes gehaald en het duurste wat ik daar heb gekocht was 200 euro!



Katia
22-6-2013
 Meld misbruik29-12-2012 13:56:22

Charlotte, ben je uiteindelijk al een van deze winkels gaan bezoeken? Bij ons wordt het ook hoog tijd dat we suitekleedjes gaan passen en vooral kopen (want ik hoorde dat je daar ook een paar maand tijd voor moet rekenen...)

Met een van mijn getuige ben ik al kleedjes gaan passen waar ik mijn jurk heb gekocht. Daar spreken ze van 5 maand levering, en de prijzen zijn om achterover te vallen! 700€ voor een korte jurk... dat was niet echt de prijs dat ik in gedachte had (ik heb zelf indertijd een lang jurk met moiré stof gekocht, en die koste 150€! Dus ik reken 300€ MAX)

Ik had ook in gedachte om naar Antwerpen en omstreken te gaan: Bruidshuis+Bruidsparadijs, Jagré zal ik dan ook maar op mijn lijstje zetten, en die winkeltjes nabij het Sint-Jansplein gaan we zeker ook opzoeken (ik ben van brussel dus geen idee waar dat is, maar we vinden het wel ;-)).

Als ik daar niets vind, ga ik wsl Brussel stad in; Ik kocht die lange jurk bij Brussels Ceremony. Ze hebben daar een grote keuze, maar ik vond de service maar zus en zo. In diezelfde straat heb je 4 winkels op elkaar. Dus misschien ook iets voor jou?



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik3-1-2013 14:26:15

Ik ben onlangs met mijn mama naar Anne-Sophie outlet in Brasschaat geweest.
Echt een aanrader!!!
Je krijgt er dezelfde persoonlijke service als in een bruidswinkel en even mooie kleren.
Ik heb eens gevraagd hoe het komt dat zij zoveel goedkoper zijn en die vrouw zei me dat zij de kleren opkopen die niet gekocht zijn door de bruidswinkels dus het zijn ook kleren van het huidige seizoen.
Mijn mama ging eigenlijk gewoon eens kijken maar had zo'n mooi kleed aan dat ze het heeft gekocht. Een lang soepel kleed voor 170 euro.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...